Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:29:06 GMT

مردم اولویت سبد زندگی را در خرید کالای ایرانی ببینند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۵۷۹۵

مردم اولویت سبد زندگی را در خرید کالای ایرانی ببینند

کیش - ایرنا- امام جمعه کیش با بیان اینکه مردم وظیفه دارند با خرید کالای ایرانی به تولید ملی کمک کنند افزود: استفاده از کالای ایرانی باید اولویت عمده خرید در سبد زندگی مردم گردد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش گفت: باید باور کینم که حمایت از کالای ایرانی تاثیر مستقیم در شکوفایی اقتصاد کشور دارد و به خرید کالای ایرانی تعصب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مخاطب شعار سال همه مردم و مسئولان هستند تصریح کرد: برای عملیاتی شدن شعار سال مردم باید به این باور برسند که حمایت از کالای ایرانی نقش مهم و سازنده ای در شکوفایی اقتصاد کشور دارد.
خطیب جمعه کیش با تاکید بر اینکه رسانه ها نیز در ایجاد و تقویت این باور در متن مردم نقش بسزایی دارند افزود: باید از تمام ابزارهای موجود برای تقویت باور استفاده از کالای ایرانی در مردم استفاده کرد.
وی تاکید کرد: دولت نیز وظیفه دارد با قاچاق کالا و واردات بی رویه به ویژه در زمینه کالاهای غیرضروری و کالاهایی که مشابه ایرانی دارند، مبارزه کند.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: دولت باید ضمن فراهم نمودن زمینه صادرات کالای ایرانی ، با تسهیل قوانین اجازه و فرصت صادرات کالای ایرانی را مهیا تر کند.
وی با بیان اینکه حمایت از کالای ملی از موضوعات جدی در تمامی کشورهای جهان است افزود: در کشور فرانسه مردم پس از جنگ دوم جهانی و در راستای حمایت از اقتصاد کشور مصصم به خرید کالای داخلی حتی گرانتر از قیمت واقعی شدند و به شدت از خرید کالای خارجی جلوگیری کردند.
خطیب جمعه کیش در ادامه سخنانش با تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدافند هوایی کیش خاطرنشان کرد: ارتش ایران اسلامی امروز ادامه ارتش رژیم ستم شاهی نیست بلکه پدیده ای نو و محصول انقلاب اسلامی است که به خوبی نوسازی شده است.
وی با تاکید بر اینکه در ارتش رژیم سابق اثری از دین و اخلاق دیده نمی شد افزود: ارتش ایران اسلامی امروز در حوزه دین و اخلاق نوسازی شده و در حوزه اخلاق و دینمداری حرف اول را می زند.
امام جمعه کیش اظهار کرد: در حوزه کارآیی نیز ارتش توانمندی خود در 8 سال دفاع مقدس را به منصه ظهور رساند و امروز نیز با تمام توان شاهد حمایت ارتش از انقلاب و آموزه های دینی هستیم.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كلاي ايراني نمازجمعه خطبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند

مهدی رحیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در قالب دور دوم سفر استانی مهمان مردم شهر قم خواهد بود که دستگاه‌های مختلف، برنامه دیدارهای مردمی پیش بینی کرده اند.

رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: بر این اساس نمایندگان و معاونان وزیر راه و شهرسازی از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در محل باغ موزه دفاع مقدس استان قم واقع در میدان مفید در قالب طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم قم در حوزه ماموریت‌های دستگاه‌های تابع راه و شهرسازی خواهند بود.

وی افزود: در این ستاد، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان، ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و حسین مدنی مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی حضور خواهند داشت.

رحیمی راد اضافه کرد: برنامه فعالیت ستاد مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی در روزهای چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ الی ۱۸ و در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ است.

کد خبر 6099710

دیگر خبرها

  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • خرید ترازو دیجیتال
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی