Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه ایلام گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مردمی، مکتبی و ولایی در دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و هویتی کشور است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام محمد نقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: فتنه‌ی 88انحراف انقلاب اسلامی از اهداف سال 57 را نشانه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌ جمعه ایلام با اشاره به موضوعات فتنه 88 و سازی که اخیراً پیرامون رفع حصر نواخته شده است اشاره و گفت: فتنه 88 انحراف از انقلاب اسلامی است و فتنه‌ی 88 اگر در ابتدای راه چنین هدفی را دنبال نکرده باشد، به‌تصریح همه‌ بازیگران داخلی و خارجی، در ادامه‌ مسیر خود، انحراف انقلاب اسلامی از اهداف سال 57 را نشانه رفت. شاید کمتر به تبعات این حادثه در لایحه‌های زیرین اجتماع توجه شده باشد.

وی بیان کرد: فتنه 88 واقعیت‌های تلخی است که مرور آن‌ها خباثت سردمداران فتنه و مظلومیت نظام جمهوری اسلامی را در معرض دید هر بیننده منصفی قرار می‌دهد.

امام‌جمعه ایلام گفت: از یاد نبرده‌ایم که در جریان محاکمه سران سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت، دادستان از کشف جزوه‌هایی از مراکز این احزاب خبر داد که در آن‌ها به‌نوعی به ساختار حکومت پس از اسقاط نظام ولایی جمهوری اسلامی اشاره‌ شده بود.

وی افزود: مهم‌ترین هدف‌گذاری این جریان‌ها حذف جایگاه ولایت‌فقیه از رأس نظام بود هدفی که با دقت در بسیاری از شعارهای عناصر میدانی و خیابانی فتنه کاملاً مشهود بود و طبیعی است وقتی مهم‌ترین سد دفاعی در مقابل تحقق اهداف استکبار جهانی در این کشور، اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه باشد، آمریکا و اسرائیل و انگلیس و در یک‌کلام نظام سلطه، از هر حرکت و تلاشی که در جهت ضربه زدن به این جایگاه باشد حمایت واقدام سران فتنه نیر همین است.

امام‌ جمعه ایلام تنها راه سران فتنه در حصر را در توبه دانست و گفت: سران فتنه در حصر که به‌رغم همه خیانت‌ها به‌نظام و انقلاب اسلامی مورد رفعت اسلامی قرارگرفته‌اند آن است که توبه کنند و به‌نظام و انقلاب اسلامی بپیوندند.

امام‌جمعه ایلام سپس گریزی به تحریم‌ها داشت و گفت: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که ملت ایران در مقابل تحریم سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت:ارتش ایران با داشتن نیروهای متخصص، توانسته به‌عنوان کارآمدترین ارتش در بین نیروهای مسلح منطقه مطرح باشد.

وی با اشاره به‌روز ارتش بیان کرد: 29 فروردین‌ماه با درایت و عنایت رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به نام ارتشی مزین گشته است که با رشادت‌ها و دلاوری‌های نیروهای خود در طی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی نشان داد ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مردمی، مکتبی و ولایی در دفاع از مرزهای جغرافیایی، عقیدتی و هویتی کشور است.

امام‌ جمعه ایلام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصت بسیار ارزشمندی است دانست که با تأمل پیرامون آن کارنامه درخشان در عرصه‌های مختلف دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و مشارکت در مقابله آمار عیان با دشمنان و تهدیدات فراروی میهن اسلامی دارد.

وی در این راستا گفت: افتخار ارتش آن است که ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا در بیان ارزشمندی می‌فرمایند ‌من ارتش را از صمیم قلب دوست می‌دارم چون آن را تجربه کرده‌ام و توانایی‌های او را دیده‌ام آنجا که از او توقعی می‌رود و باید خودش را نشان دهد، فداکاری می‌کند و وظیفه‌اش را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: چهار گروه مهندسی مرز نیروی زمینی ارتش برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی ( افغانستان) وارد منطقه شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش، سرتیپ دوم ستاد حسن مکفی در مراسم نامگذاری اماکن و تاسیسات مجموعه شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام شهید «ولی الله فلاحی» اظهارداشت: طبق اعلام وزیر کشور مبلغ 3 میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرز شرقی (مرز با افغانستان) اختصاص یافته است.

وی افزود: اجرای دیوار بتنی چهار متری، سیم خاردار، فنس و جاده اصولی از مواردی است که در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

مکفی بیان کرد: منطقه شمال شرق، استان‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان را دربرمی‌گیرد که عملیات و لجستیک را باید در این استان‌ها اداره کنیم ضمن اینکه مرز افغانستان نیز از مهر 1397 به ارتش واگذار شد و در مرز مستقر هستیم.

 فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق 531 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود 302 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

مکفی خاطرنشان کرد: سرلشکر فلاحی بعد از پیروزی انقلاب نقش مهمی در ارتش و ساماندهی نیروها ایفا کرد؛ امروز نیز به مناسبت سالروز تولد شهید فلاحی و همچنین آغاز عملیات بیت المقدس، تاسیسات شرکت آب و فاضلاب مشهد به نام این شهید ارزشمند نام‌گذاری شد تا یاد و خاطره این شهدای بزرگ همیشه همراه ما باشد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند