Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@18:27:13 GMT

همایش موکب داران اربعینی استان سمنان در نردین + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۶۲۰۰

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حلوايي رئيس ستاد بازسازي عتبات استان سمنان گفت: در این همایش، برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین در سال97 و سهمیه های استان در زمینه اسکان و تغذیه برنامه ریزی شد. وی گفت: با توجه به خدمات رسانی مطلوب موکب های استان در اربعین حسینی پارسال، مقرر شد امسال تعداد موکب ها در بخش اسکان و تغذیه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، مردم استان سمنان پارسال چهار و نیم میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به ستاد اربعين کمک کردند. استان سمنان در مراسم پیاده روی اربعین پارسال در مرز مهران و کشور عراق 21موکب داشت. حلوايي گفت: موکب روستای نردین که پارسال در نجف برپا بود به عنوان بهترین و ارائه دهنده خدمات کیفی تر برگزیده شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ماجرای غزه اربعین سال ۱۴۰۳ را متفاوت و منحصر به‌فرد کرده است
  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • دختر گمشده در جنگل دشت شاد کالپوش پیدا شد
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد