Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:55:16 GMT

انتشار بروزرسانی بهاره ویندوز ۱۰ به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۶۴۷۶

انتشار بروزرسانی بهاره ویندوز ۱۰ به تعویق افتاد

طبق گزارش های منتشر شده، انتشار به روزرسانی نسخه بهاره ویندوز ۱۰ مایکروسافت تحت تاثیر کشف یک حفره امنیتی به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت تک کرانچ، از آنجایی که شرکت مایکروسافت هیچ وقت برای عرضه به روزرسانی و نسخه های جدید محصولات و سرویس های خود تاریخ و روز دقیقی را مشخص و اعلام نمی کرد، مشکلی از این جهت برای کار کردن روی نسخه بهاره به روز رسانی ویندوز ۱۰ نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که پس از آنکه این غول تکنولوژی آمریکایی یک باگ و مشکل احتمالا امنیتی را در این نسخه کشف کرد، تصمیم گرفت که انتشار آن را فعلا به عقب بیندازد تا سر فرصت روی برطرف کردن آن کار کند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این مشکل تنها یک باگ معمولی نبوده بلکه به احتمال زیاد شامل یک حفره امنیتی بوده که موجب شد مایکروسافت انتشار نسخه بهاره به رورسانی ویندوز ۱۰ خود را به تعویق و تاخیر بیندازد.

این در حالیست که بسیاری از کاربران ویندوز ۱۰ در انتظار عرضه زودهنگام این نسخه جدید بودند و حالا با انتشار این خبر، اندکی ناخشنود شده‌اند. البته باید بدانند که مایکروسافت به خاطر افزایش ضریب ایمنی و حفاظت از اطلاعات کاربرانش این کار را انجام داده، بنابراین قابل اقدام این شرکت قابل تقدیر است.

برآورد می شود این به روزرسانی تا پیش از کنفرانس مخصوص توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان بیلد، در اختیار عموم کاربران ویندوز ۱۰ قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین

بیمه نوین، این شرکت از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ انواع بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و بدنه اتومبیل خود را با تخفیف و شرایط خاص به فروش می‌رساند.

تخفیفات بهاره بیمه نوین شامل؛ بیمه‌های بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی منازل مسکونی، صنعتی و غیر صنعتی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی و خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی مسئولیت مدنی هیأت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط تخفیفات بهاره بیمه نوین بیمه نوین، می‌­توانند با شماره ۰۲۱۲۳۰۴۷ تماس حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد