Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تراکتورسازی با ابراز رضایت از شرایط تراکتورسازی اعلام کرد بدشانسی مانع از کسب پیروزی می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ارطغرول ساغلام در نشست خبری بعد از شکست تراکتورسازی مقابل سپیدرود حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

سپیدرود مجبور بود از بازی امتیاز بگیرد
ارطغرول ساغلام:

بازی بسیار سخت و حساسی بود و سپیدرود از پتانسیل خودش استفاده کرد و با توجه به نتایج قبل تراکتور می‌خواهم در ایران کار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف ما در نیمه دوم در زمین خودش حضور داشت. سپیدرود خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کرد و به همین خاطر مجبور بود در این بازی امتیاز بگیرد تا در لیگ برتر بماند.

فوتبال خوبی بازی کردیم
ارطغرول ساغلام:

همانطور که همه دیدند بازی روندی داشت که بارها در دیدارهای گذشته هم این اتفاق برای ما افتاده است. در چند مسابقه حریف نتوانسته به دروازه ما نزدیک شود اما ما گل را به حریف تقدیم کرده‌ایم و بعد از آن هم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و توپ‌ها را به تیر دروازه زده‌ایم. این مسابقه هم همین روند را داشت. حتی در این محیط که زمین مناسبی نبود سعی کردیم فوتبال خوبی بازی کنیم. مخصوصاً در نیمه دوم حریف را در زمین خودش محبوس و سعی کردیم پاسکاری کنیم.

می خواهم به کارم ادامه دهم
ارطغرول ساغلام:

من می خواهم در ایران به کارم ادامه دهم و نتیجه زحماتم را ببینم! امروز در واقع بچه‌ها خوب بازی کردند اما نتیجه بد است. متأسفانه این سرنوشت ما در این فصل است؛ اشتباهات دفاعی ساده. ۱۳ بازی انجام و ۴۰ موقعیت ساده به حریف داده‌ایم.

پدیده کار ما را انجام داد
ارطغرول ساغلام:

کاری که ما نتوانسته‌ایم انجام دهیم را پدیده انجام داد. این برای ما خیلی ناراحت کننده است که از بازی تیم دیگری خوشحال شویم، اما امروز تیمی که لایق برد بود ما بودیم.

نمی توانیم ناراضی باشیم
ارطغرول ساغلام:

فعلاً جواب سوال شما را نتوانستیم پیدا کنیم. پیش ازاین بازی فرصت تمرین زیادی نداشتیم،‌ اما این موضوع به کیفیت بازیکنان هم بستگی دارد. به طور مثال ارسال مطهری،‌ ما از او نمی‌توانیم ناراضی باشیم چون برای تیم خود تلاش می‌کند،‌ اما چیزهایی است که باید آنها را تقویت کند.

کاش همه مثل کیانی باشند
ارطغرول ساغلام:

توپ‌های بلند باعث می‌شود زود به دروازه حریف نزدیک شوید و باعث به وجود آمدن موقعیت شود.ضمن آنکه باید به این موضوع هم اشاره کنم که بازیکنان ما باید روی نقاط ضعفشان کار کنند و همه مثل مهدی کیانی کیفیت بالایی داشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپیدرود مهدی کیانی ارطغرول ساغلام تراکتورسازی سپیدرود سرمربی تراکتورسازی مهدی کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه