Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی صربستانی تیم ملی تفنگ گفت: یک تیرانداز در سطح بالا به تجهیزات خوب نیاز دارد و خوشبختانه تیراندازان ایرانی از نظر سالن، اهداف الکترونیکی و سلاح بهترین امکانات را دارند. ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

گوران ماکسیموویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص کارنامه خود در رشته تیراندازی اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی ایران خواست که برای مذاکره و همکاری برای هدایت تیم ملی وارد ایران شوم و با توجه به قطع همکاری‌ام با فدراسیون صربستان این پیشنهاد را قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

35 سال است که در رشته تیراندازی فعالیت دارم و عنوان قهرمانی المپیک 1988 سئول، 3 قهرمانی در اروپا و قهرمانی در جام جهانی در رشته بادی، درازکش و سه وضعیت را در کارنامه دارم. همچنین 5 دوره در المپیک ها حضور داشتم که نخستین دوره 1984 در آمریکا بود.

وی تاکید کرد: بعد از پایان دوره ورزشکاری وارد عرصه مربیگری شدم . ابتدا برای 5 سال هدایت تیم صربستان را داشتم سپس مربی تیم یونان شدم و دوباره به صربستان بازگشتم. در این دوران شاگردانم 3 مدال المپیک کسب کردند که یکی از این ورزشکاران ایوانا، دخترم بود که مدال نقره المپیک را به دست آورد و رکورد ملی صربستان را جابجا کرد.با وجود فعالیت تخصصی در رشته تفنگ یکی از شاگردانم در تپانچه هم مدال المپیک گرفت. فارغ تحصیل رشته تربیت بدنی از دانشگاه بلگراد و مریی درجه A و مدرس فدراسیون جهانی هستم.

سرمربی صربستانی تفنگ در پاسخ به این سوال که امکانات و توانمندی تیراندازان ایرانی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من وقتی سالن تیراندازی ایران را دیدم شوکه شدم و خوشبختانه شرایط سخت افزاری و شرایط ورزشکاران ایرانی مطلوب است. یک تیرانداز در سطح بالا به تجهیزات خوب نیاز دارد و خوشبختانه تیراندازان ایرانی از نظر سالن، اهداف الکترونیکی و سلاح بهترین امکانات را دارند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی را در مسابقات مختلف تحت نظر داشتم و از قبل اطلاعاتی در مورد آنها دارم. باعث خوشحالی من است که در ایران هستم و قرار است با آنها کار کنم. اگر شرایط سخت افزاری ایران را با صربستان مقایسه کنم باید بگویم که در کشور ما نزدیک ترین سالن در 80 کیلومتری بلگراد است که فقط یک سالن 50 متر در 30 خط است اما از نظر نتیجه مقایسه سخت است چون تیراندازان صربستانی بهتر هستند. پس نباید فراموش کنیم که فقط تجهیزات به کسب نتیجه کمک نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا را دارد، تصریح کرد: هنوز برای پاسخ دادن به این سوال زود است چون تازه رسیدم و در حال رصد کردن تیراندازان از نظر فنی هستم. اگر به نتایج اخیر تیراندازان رجوع کنیم به کسب نتیجه در جاکارتا و سایر مسابقات امیدوار خواهیم بود. همچنین در دوره گذشته بازی‌ها در اینچئون یک مدال طلا و دو نقره توسط تیراندازان کسب شده که با تلاش بیشتر و فراهم شدن امکانات این پتانسیل را داریم که از جایگاه خود دفاع کنیم البته نباید فراموش کرد که قدرت‌های اصلی تیراندازی جهان از جمله چین، ژاپن، کره جنوبی و هند در آسیا هستند و حریفان قدرتمندی را پیش رو داریم.

انتهای پیام/

R7890/P1361/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی در صربستان پنالتی به مقام سوم جام ملت های آسیا رسید.

طرفداری | دیدار رده بندی جام ملت های ۲۰۰۲۴ فوتسال آسیا امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بین تین های ازبکستان و قرقیزستان برگزار شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تلاش دو تیم دررپایان وقت های قانونی با تساوی ۳ - ۳ همراه شد تا صربستان پنالتی تعیین کننده برنده بازی باشد.

ازبک ها توانستند در ضیافت پنالتی ۵ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و به عنون سومی جام برسند.

شایان ذکر است ازبکستان میزبان جام جهانی فوتسال خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد