Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@23:00:57 GMT

قتل ۲مرد جوان با شلیک اسلحه در جنگل‌های بابل

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۰۱۵۸

فرمانده انتظامی استان مازندران از قتل 2 مرد جوان با شلیک اسلحه در جنگل های بابل خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار سید محمود میرفیضی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۲:۶ دقیقه بامداد روز گذشته، مبنی بر تیراندازی در منطقه جنگلی یکی از روستا‌های بخش بندپی شرقی بابل و قتل دو مرد در این حادثه، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرفیضی افزود: کارآگاهان و کارشناسان پلیس با حضور در محل جنایت در بررسی‌های به عمل آمده دریافتند، دو مرد حدودا ۲۵ و ۳۵ ساله توسط قاتل یا قاتلان با سلاح شکاری به قتل رسیدند.

به گفته فرمانده انتظامی استان مازندران ۶ متهم به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند و برابر بررسی‌های به عمل آمده پلیس، علت و انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است.

سردار میرفیضی از کشف سلاح شکاری در این راستا از متهمان به قتل خبر داد و افزود: موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • جزئیا جدید از ربودن یسنا/ بازجویی پلیس از ۵۰ مطلع و مظنون