Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد، محصولات دانش بنیان که این شرکت‌ها تولید می‌کند، معرفی کند.

حمل و نقل از جمله مهمترین زیرساخت‌های یک کشور محسوب می‌شود که رشد و توسعه اقتصادی کشور را به دنبال دارد؛ کشور ما از لحاظ جغرافیایی پهنه گسترده‌ای محسوب می‌شود و از همین رو نقش حمل و نقل در آن بسیار پر رنگ است؛ از سویی دیگر یکی از نیاز‌های مهم و حیاتی امروز کشور صادرات است و این صادرات تنها در بستر حمل و نقل مناسب است که می‌تواند خود را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به ایجاد خدمات حمل و نقل در کشور شده است که به کمک آن می‌توان به اطلاعات لازم در زمینه حمل و نقل را دریافت کرد.

مدیر این استارت آپ درباره هدف راه اندازی این سایت گفت: هدف از راه اندازی سایت این است که اطلاعات مورد نیاز را به فعالان بخش حمل و نقل برسانیم؛  زیرا یکی از مشکلات این حوزه نبود اطلاعات کافی است.

وی ادامه داد: هریک از تولید کنندگان محصولات مختلف باید بدانند که چه زمانی بازار مناسب برای محصول آن‌ها وجود دارد تا در آن زمان اعلام بار کنند.

کمک به رانندگان و ارتقای صنعت حمل و نقل  هدف استارت آپ های کشور

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه اطلاعات مورد نیاز بخش حمل و نقل به موقع به دست رانندگان نمی‌رسد، گفت: هدف ما این است تا کاری کنیم که راننده پس از تخلیه بار خود به مشکل برنخورد، زیرا در اغلب مواقع به دلیل نبود اطلاعات کافی در خصوص بار این رانندگان مجبور می‌شوند که سفر بعدی خود را با کرایه بسیار کمتر یا به صورت خالی آغاز کنند.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات صنعت حمل و نقل اطلاع رسانی سنتی است و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه حمل ونقل برای آنکه کمیسیون‌های بیشتری دریافت کنند از دادن اطلاعات روشن و شفاف به رانندگان خودداری می‌کنند و به آن‌ها ضرر می‌رسانند، اما هدف ما این است که جلوی فعالیت این شرکت‌های خلافکار را بگیریم.

مدیر این شرکت دانش بنیان یادآور شد: هدف ما این است که اطلاعات مورد نیاز و مهمی را که هریک از رانندگان باید بدانند را در اختیارشان قرار دهیم تا این اطلاعات مهم با هزینه بسیار کم در اختیار آن‌ها قرار گیرد؛ تیم ما بر این باور است که اگر صنعت حمل و نقل در کشور رشد کند چرخ‌های اقتصادی کشور هم رشد خواهد داشت و به همین دلیل است که به جای درآمد زایی ناسالم برای خود، به دنبال رونق بخشیدن به فعالیت‌های این صنعت هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری مخترعین ایرانی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است