Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@07:53:02 GMT

تفریح بیش از حد جان مرد ثروتمند را گرفت+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۰۸۰۸

تفریح بیش از حد جان مرد ثروتمند را گرفت+عکس

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "به دریا" به کارگردانی مشترک "باب فیشر" و "راب گرینبرگ" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "به دریا" به کارگردانی مشترک "باب فیشر" و "راب گرینبرگ" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و انتظار می رود مخاطبان خوبی را به سینماها بکشاند. "باب فیشر" یکی از کارگردانان اثر به همراه "لسلی دیکسون" نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده است.

آنا فریس، اوا لونگوریا، امیلی مدیسون، سوزی کورتس، ایگوئینو دربز، سلسته زیگلر، جان هانا، جاش سگارا و مل رودریگز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

"به دریا" فیلمی کمدی از زندگی یک مرد راحت طلب است. یک مرد ثروتمند که در هنگام تفری ، مورد تهدید یکی از کارمندان سابقش قرار می گیرد و تا دم مرگ پیش می رود.

باب فیشر پیش از این تنها به عنوان فیلمنامه نویس در سینمای هالیوود به فعالیت پرداخته و این اولین فیلم بلند سینمایی بوده که فیشر آن را کارگردانی کرده است. در عوض راب گرینبرگ نوزدهمین تجربه کارگردانی خود در سینما را تجربه می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است

  محمد کرمی   در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام در کل دنیا به عهده آنها قرار داده، اکنون ما برای پیاده کردن این میدان آمده ایم که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکنون این موضوع را به خوبی رهبری کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امروز ملت ایران وصل به خداوند است و هرکسی که به خداوند وصل باشد از هیچ قدرتی واهمه ندارد به طوریکه رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه رهبر معظم انقلاب و اراده ملت ایران با هم می‌شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است.

کرمی ادامه داد: ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسوولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و در حال پیشرفت است