Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در تشریح آخرین وضعیت بازطراحی رآکتور اراک، اظهار کرد: در برجام متولی بازطراحی رآکتور اراک خود ایران است و ما طراحی را انجام داده و در معرض بررسی چینی ها قرار می دهیم و آنها بررسی کرده و اگر اشکالاتی به نظر آنها برسد با کارشناسان ما مطرح کرده و اصلاح می شود و نسخه نهایی به امضای آنها می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان انرژی اتمی، با بیان اینکه بازطراحی رآکتور اراک به صورت مفهومی به اتمام رسیده و چینی ها آن را تایید کرده اند ، افزود: طراحی پایه رآکتور نیز تمام شده و مهر تایید آن را زده اند، همچنین طراحی جزیی رآکتور در جریان است و بخش قابل توجهی از آن تمام شده که آنها در حال بررسی این بخش هستند و کارشناسان دو کشور با یکدیگر مذاکرات تخصصی را انجام می دهند که به زودی این مرحله نیز مهر تایید می گیرد و پس از آن به ساخت تجهیزات موردنیاز می رسیم.

صالحی تصریح کرد: به صورت کلی بازطراحی رآکتور اراک برنامه ای 5 ساله داشته که ما نسبت به برنامه ریزی خود جلوتر بوده و امیدواریم که ظرف سه سال و نیم باقی مانده بازطراحی به اتمام برسد.

پایان پیام/

منبع خانه ملت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی انرژی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید، خبر مهمی درباره آینده این تیم آلمانی منتشر شده است.

در روزهای اخیر بیش از هر زمان دیگری درمورد سرمربی بعدی بایرن مونیخ گمانه‌زنی شده و طبق آخرین اخبار مشخص شد که تنها گزینه‌ این باشگاه رالف رانگنیک است.

در نظر گرفتن سرمربی تیم ملی اتریش برای جانشین توماس توخل که قرار است در تابستان بایرن را ترک کند ابتدا عجیب بود اما بعد از تایید این مربی و سران باشگاه، مشخص شد که مذاکراتی صورت گرفته است.

کریستین فالک، خبرنگار بیلد، تایید کرده که رانگنیک می‌خواهد مربی بایرن شود و به دلیل توافق روی تمامی موارد قرار است روز چهارشنبه گفت‌وگوهای بیشتری بین این مربی و بایرن مونیخ انجام شود.

اگرچه رانگنیک اعلام کرده بود هنوز تصمیمی نگرفته و روی مسابقات یورو تمرکز کرده اما اکنون روزنامه بیلد خبر داغی را اعلام کرده است. بر اساس گزارش جدید این نشریه معتبر، رانگنیک به بایرن گفته که حاضر است در تابستان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

بیلد اعلام کرد به دلیل حساسیت بازی امشب بایرنی‌ها نمی‌خواستند این خبر را زودتر اعلام کنند و به همین دلیل بلافاصله پس از پایان بازی‌، خبر از این توافق داده‌اند.

در این گزارش تایید شده که قرار است از فردا مذاکرات به‌صورت جدی‌تری دنبال شود. هنوز جزئیات بیشتری باقی‌مانده که باید در گفت‌وگو بین طرفین روشن شود.

رانگنیک به بایرن اعلام کرده پذیرفتن پیشنهاد همکاری ملزم به شفافیت کامل روی تمامی آیتم‌هاست و به همین دلیل قرار است که مذاکرات به‌صورت رسمی‌تر دنبال شود.

دیگر خبرها

  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • سانتافه 2024؛ جوجه اردک زشت کره ای در نمایشگاه خودرو پکن (+تصاویر)
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد