Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:26:26 GMT

اختلاف پدر و پسر منجر به اتش سوزی 12 نفر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۰۸۴۲

اختلاف پدر و پسر منجر به اتش سوزی 12 نفر شد

پسری که به خاطر اختلاف شخصی قهوه خانه پدرش را در جاده چالوس به اتش کشیده و باعث سوختگی 12 تن شده بود ، شناسایی و دستگیر شد .

ایران آنلاین / سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری عامل آتش سوزی عمدی در قهوه خانه ای در "بازار روز" شهرستان چالوس دقایقی پیش خبر داد و گفت: شامگاه جمعه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در " بازار روز" شهرستان چالوس، ماموران انتظامی شهرستان سریعا به محل حادثه عزیمت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و آتش نشانی حریق در کمتر از یک ساعت مهار شد و در این حادثه تعدادی دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این حریق عمدی بوده از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی در کمتر از دو ساعت خبر داد و افزود؛ متهم به آتش سوزی فردی به نام "م -ک " فرزند مسئول این واحد صنفی و قهوه خانه بوده که به علت اختلافات شخصی با پدرش، مرتکب این عمل شد.

حادثه آتش سوزی در چالوس سبب سوختگی ۱۲ نفر و مصدومیت سه نفر شده است./ مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اورژانس ۱۱۵ استان گفت: با اعلام خبر به مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر وقوع تصادف در جاده یاسوج_ بابامیدان بلافاصله امدادگران جاده ای به صحنه حادثه اعزام شد.

نکویی نژاد با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۱ و ۷ دقیقه امشب در تونل ۵ جاده بابامیدان به یاسوج رخ داد افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شد و ۳ نفر جان باخت.

وی ادامه داد: در این حادثه خودروی ۴۰۵ پس از برخورد با ایسوزو دچار آتش سوزی شد.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • فوت‌وفن پخت املت قهوه‌خانه‌های دربند
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • (ویدئو) فوت‌وفن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی شدید ۱۰۰ خانه در امامزاده ابراهیم(ع)