Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@14:26:00 GMT

سعید مرتضوی فرار کرده است؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۶۵۷۲۶

سعید مرتضوی فرار کرده است؟

دادستان سابق تهران در پرونده کهریزک به اتهام معاونت در قتل به دو سال حبس محکوم شده است و حکم لازم الاجراست

ایران آنلاین /انتشار سخنان غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه درباره سعید مرتضوی باعث شد برخی در فضای مجازی مدعی شوند مرتضوی برای فرار از اجرای حکم،متواری شده است.

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه هفته گذشته در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان در خصوص اجرای حکم مرتضوی گفته بود که او (مرتضوی) را گیر نیاوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرمجید طاهری وکیل مدافع - روح‌الامینی اولیاء دم یکی از جان‌باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک  در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت اجرای حکم مرتضوی اظهار کرد: هفته قبل که با قاضی اجرای احکام صحبت می‌کردم، گفت که اصل پرونده در اختیار وی نیست و در دست سرپرستی دادسراست و قرار است آنها اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که تا چه مقدار احتمال متواری شدن مرتضوی وجود دارد، گفت: وقتی کسی حکم قطعی گرفته و حکم نیز به وی ابلاغ شده اما خود را معرفی نمی‌کند، آیا با فرار کردن فرقی دارد؟

  خبرنگار «ایران آنلاین» برای پیگیری موضوع با تلفن همراه مرتضوی  تماس گرفت اما گوشی همراه وی خاموش است.

هفته پیش روزنامه خراسان به نقل از یک منبع آگاه قضایی خبر داد مرتضوی تحت نظر است.

مرتضوی در پرونده کهریزک به اتهام معاونت در قتل به دو سال حبس محکوم شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

تین نیوز

استاندار اصفهان گفت: بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی شهرستان اصفهان تا پایان سالجاری افتتاح می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  سیدرضا مرتضوی  در جریان سفر منطقه ای به شرق اصفهان و بازدید از پروژه رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر افزود: یکی از پروژه های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است و درصددیم با تکمیل این پروژه مهم، بار ترافیکی شهر اصفهان کاسته شود.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان بازدید کردیم و امسال سفر منطقه ای شورای اداری استان به شرق شهرستان رقم خورد و سفر امروز با حضور معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در حال انجام است.

مرتضوی بیان کرد: در این سفر مسائل چالش آفرین منطقه بررسی و از پروژه های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش های مردم در این حوزه ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.

وی تصریح کرد: بایستی برای جوان سازی فعالان اقتصادی بخش کشاورزی برنامه ریزی شود تا در آینده امنیت غذایی مطلوبی داشته باشیم.

استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص