Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: اسامی دوندگانی که با توجه به عملکرد گذشته آن ها و حدنصاب های کسب شده مجاز به شرکت در لیگ طلایی دو و میدانی امسال کشور هستند، اعلام و در میان ان ها نام 5 ورزشکار کرمانشاهی نیز دیده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد روشن زاده در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت اظهار داشت: محمدچشمه زار، محمد ماهیدشتی، حسین کیهانی، همایون همتی و پژمان یارولی دوندگان کرمانشاهی هستند که می توانند در لیگ طلایی دو و میدانی کشور شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن زاده ادامه داد: هر کدام از این ورزشکاران در یک تا سه ماده اجازه حضور در لیگ طلایی دو و میدانی کشور را دارند.

وی گفت: در ماده یکصد متر که هشت ورزشکار حضور دارند از استان کرمانشاه محمد چشمه زا شرکت می کند.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: در ماده 400 متر نیز که با حضور هشت ورزشکار برگزار می شود محمد ماهیدشتی نماینده استان خواهد بود.

روشن زاده همچنین با اشاره به رقابت های ماده 800 متر که هشت ورزشکار در آن حضور دارند، گفت: حسین کیهانی نماینده استان در این ماده خواهد بود.

وی در خصوص ماده 1500 متر نیز گفت: در این ماده 12 شرکت کننده باهم رقابت می کنند که از کرمانشاه همایون همتی، حسین کیهانی و پژمان یارولی با رقبای خود مسابقه می دهند.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه افزود: در ماده 5 هزار متر نیز که 12 نفر در آن شرکت کرده اند حسین کیهانی از کرمانشاه نیز حضور دارد.

روشن زاده تصریح کرد: در رقابت های ماده 3 هزار متر بامانع نیز که با حضور 12 ورزشکار برگزار می شود حسین کیهانی و همایون همتی نمایندگان استان کرمانشاه خواهند بود.

وی یادآوری کرد: در صورت کسب رکوردهای حدنصاب توسط ورزشکاران، پاداش نقدی برای قهرمانان هر ماده در هر مرحله از مسابقات لیگ طلایی مبلغ 20 میلیون ریال، برای نفرات نایب قهرمان 15 میلیون ریال و برای نفرات سوم نیز 10 میلیون ریال خواهد بود.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه افزود: همچنین به 8 ورزشکار برتر که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند به ترتیب نفر اول 150 میلیون ریال، نفر دوم 100 میلیون ریال، نفر سوم 80 میلیون ریال، نفر چهارم 60 میلیون ریال، نفر پنجم 50 میلیون ریال، نفر ششم 40 میلیون ریال، نفر هفتم 30 میلیون ریال و نفر هشتم 20 میلیون ریال وجه نقد اهدا خواهد شد.

روشن زاده در پایان اظهار داشت: دومین دوره مسابقات دو ومیدانی لیگ طلایی ایران (بخش آقایان) از 29 فروردین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز خواهد شد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم تراکتور در حالی مقابل استقلال به نتیجه تساوی رسید که قضاوت پیام حیدری مورد اعتراض هر دو تیم قرار داشت.

رضا کرمانشاهی مدیر تیم تراکتور در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت، پیرامون این بازی گفت: در ابتدا دوست دارم از هواداران تیممان تشکر کنم که حمایت کاملی از تیم ما داشتند و مثل همیشه به تیم خودشان لطف کردند. بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم.

مدیر اجرایی قرمزها در مورد عملکرد تیم داوری اظهار داشت: به نظر من آقای پیام حیدری و کمک‌هایش در طول بازی تمام تلاش خود را کردند و کمک داوران هم حضور کاملی در صحنه‌ها داشتند و دوندگی آنها قابل ستایش است. من دوست ندارم در مورد داوری چندان صحبتی انجام بدهد.

کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که به‌عنوان کارشناس در مورد صحنه‌های داخل محوطه جریمه چه نظری دارد؟ عنوان کرد: چون گفتید کارشناس فقط نظر کارشناسی خودم را عرض می‌کنم وگرنه به‌عنوان مدیر تیم دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. به نظرم در داخل محوطه‌ها هیچ اتفاق قابل ذکر منجر به پنالتی رخ نداد و نه برای ما و نه تیم حریف، نباید پنالتی گرفته می‌شد.

او که چندان تمایلی به صحبت در مورد صحنه‌های مشکوک بازی نداشت، در پاسخ به سوال پیرامون صحنه برخورد شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: این را هم فقط برای کارشناسی می‌گویم، در این صحنه بازیکن مهاجم با ضربه ارنج به صورت مدافع (خلیل‌زاده) ضربه زد و چنین برخوردی با ارنج جریمه دیگری غیر از اخراج مستقیم ندارد.

کرمانشاهی در پایان گفت: به‌عنوان یک داور که سال‌ها در سطوح مختلف فوتبال ایران قضاوت کردم می‌دانم که چه فشاری روی داوران وجود دارد اماآن‌طرف قضیه هم مسئله باشگاه‌هاست. دیروز آقای مسعود مرادی هم به درستی گفت که این فشار روی تیم‌ها نیز وجود دارد و به همین دلیل امیدوارم که داوران در چند هفته پایانی و مسابقات جام حذفی بیشترین تمرکز را داشته باشند و بتوانند قضاوت بی‌نقص و عادلانه را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند