Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موفق این روزهای جالوروسی از جدال حساس در دربی و قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا می گوید.

طرفداری- در آستانه دیدار با لاتزیو، اوزه بیو دی فرانچسکو سرمربی رم در نشست مطبوعاتی حاضر شد و با خبرنگاران گفت و گو کرد. رم در حالی به مصاف لاتزیو می رود که روزهایی رویایی را پس از پیروزی 3-0 برابر بارسلونا و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تجربه می کند؛ از سوی دیگر، لاتزیو پنجشنبه در لیگ اروپا متحمل شکست 4-1 برابر سالزبورگ شد و به شکلی عجب از صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از Football-Italia، دی فرانچسکو گفت:

از بازی هایی مثل دیدار با لاتزیو استقبال می کنم، چون نیازی نیست که برای این بازی ها به بازیکنان انگیزه بدهید و آنها را آماده کنید. این دربی بیش از سه امتیاز می ارزد، بحث بر سر داشتن جایی در لیگ قهرمانان اروپاست و البته به تاریخ مربوط می شود.

در بازی با بارسا اینکه سیستم ما 1-2-4-3 بود یا 3-4-3، بستگی به اینکه حرکات چطور انجام می شدند، دارد. تصمیمی تاکتیکی بود که خیلی در موردش فکر شده بود و کاری کرد که متوجه شویم می توانیم در بازی های دیگر هم به آن سبک بازی کنیم. فراموش نکنید که با چینش 4-3-3 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.

آمار همگی خوب و مفید هستند، اما اگر به اندازه کافی مصمم نباشیم و رویکردمان درست نباشد بی فایده می شوند. داشتن این سیستم و گزینه های دیگر یک سلاح است، اما رویکرد، مهمترین موضوع است. سیستم همه چیز را حل نمی کند.

نمی توانم پیش از بازی ترکیب را لو بدهم، درست همان طور که سیمونه اینزاگی به من نمی گوید که چه کسی در ترکیب ثابت است. می توانم بگویم که بین جنگیز اوندر و پاتریک شیک 50-50 است، ولی یکی از این دو در ترکیب ثابت خواهد بود. تردیدی هایی در مورد مانولاس و فلورنتزی داریم، چون آنها تب داشتند و دیروز تمرین نکردند، پس باید حواسمان به وضعیتشان باشد. دیگو پروتی و دفرل خارج از ترکیبند پس باید مراقب باشیم و بازیکنانی را در ترکیب اصلی نگذاریم که 50-50 هستند، چون این کار را مقابل شاختار دونتسک انجام دادیم و اشتباه بود. امیدوارم این سودمند باشد که ما بردیم و لاتزیو در وسط هفته باخت ولی معتقدم که در دربی هر بحثی به فراموشی سپرده می شود.

ژکو؟ به نظرم از زمانی که با ژکو کار کردم بهترین بازی اش مقابل بارسلونا بوده چون واقعا زحمت کشید، از خودش جدیتی فوق العاده نشان داد و توانی استثنایی بروز داد که همیشه نتوانسته به طور کامل از آن استفاده کند.

به نظرم کاری که انجام دادیم استثنایی بود و نمی شود این را پنهان کرد. من خیلی هم آرام هستم چون این باید به ما بفهماند که می توانیم چه کنیم. فرآیند پیشرفت است و ما باید با هر مسابقه یکسان رفتار کنیم، با همان سبک کاری مقابل بارسلونا، چون باعث می شود که بزرگ شویم.

کار من این است که به باشگاه و تیم کمک کنم تا رشد کند. من در رختکن با آنها حرف می زنم پس نیازی نیست که پس از پایان مسابقه با آنها پیش کوروا سود بروم.

رم حالا تنها نماینده ایتالیا در مسابقات اروپایی است، چون یوونتوس و لاتزیو حذف شدند. وی افزودَ:

خیلی رضایت بخش است که ما می توانیم نماینده ایتالیا در اروپا باشیم. بازی هایی بودند که واقعا ناامید شدیم. به نظر می رسید که لاتزیو بازی را در دست داشت و به نظر غیرممکن می رسید که از تیم سالزبورگ چهار گل بخورد. همین نشان می دهد که حفظ تمرکزتان چقدر مهم است و اینکه یک لحظه هم غافل نشوید. میلینکوویچ ساویچ و لوئیس آلبرتو بین خطوط خیلی با مهارت هستند و به نظرم لاتزیو از جهت پاسکاری و آزاد کردن مهاجمانش یکی از بهترین تیم های ایتالیاست.

رم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول می رود، همان تیم انگلیسی که در فینال 1984 توانست جالوروسی را در ضربات پنالتی شکست دهد. دی فرا گفت:

هواداران رم 34 سال منتظر این مسابقه بودند؛ تقدیر بود که به لیورپول بخوریم. ما مقابل تیمی قوی قرار می گیریم، آسان نخواهد بود ولی مثل همیشه از این قرعه استقبال می کنم؛ در همان مرحله گروهی نیز همین کار را کردم. ما در حال گرفتن ثمره تمام زحمات فراوانی هستیم که در طول فصل کشیده ایم. چرا ما نباید باور داشته باشیم که می توانیم به فینال برسیم؟ آن باید هدف ما باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۶۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم