Web Analytics Made Easy - Statcounter

برف سنگین همزمان با بیست و ششمین روز از بهار در محورهای هراز وفیروزکوه آغاز شده و عوامل راهداری از ساعات اولیه بامداد در حال پاکسازی و نمک‌پاشی مسیر هستند.

به گزارش قدس آنلاین، تغییرات الگوی جوی سبب کاهش شدید دما و بارش برف در ارتفاعات استان تهران و نیز محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه شده است.

مسئول راهدارخانه محور هراز در تشریح آخرین وضعیت محور هراز اظهار داشت: هم اکنون شاهد بارش برف در محور هراز هستیم، بارش برف از روز گذشته آغاز شده است و هم چنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر میثمی افزود: عوامل راهداری از لحظه آغاز بارش برف در حال خدمت رسانی و پاک سازی محور هستند.

وی گفت: برف روبی و نمک پاشی دیروز نیز انجام شده و از ساعات اولیه بامداد نیز در حال اجرا است.

میثمی با بیان این که ترافیک محور هراز در حال حاضر عادی و روان است،  از مسافران و رانندگان خواست، تا با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، با توجه با لغزندگی معابر کوهستانی، در مسیر حرکت کنند، تا ایمنی خود و همراهانشان حفظ شود.

وی افزود: رانندگان هنگام عبور از سطوح برف گیر و لغزنده و نیز محورهای کوهستانی خودرو خود را به تجهیزات کافی مجهز کنند.

مشاهدات عینی از نشستن برف سنگین در محوطه امام زاده هاشم(ع) دماوند دارد و این امام زاده که در محور هراز واقع شده و محل زیارت و استراحت مسافران این محور است، هم اکنون به طور کلی سفید پوش شده است.

بر اساس مشاهدات عینی بارش برف سنگین محور فیروزکوه را هم سفیدپوش و لغزنده کرد، اما  تردد خودرو ها در این محور به صورت عادی و روان در جریان است.

رییس اداره هواشناسی فیروزکوه در این خصوص  گفت: وضعیت ناپایدار جوی در ارتفاعات فیروزکوه و محور مواصلاتی این شهرستان حداقل تا امشب و بامداد فردا ادامه خواهد داشت.

حمیدرضا جعفری افزود: دمای هوا در این منطقه به زیر صفر کاهش خواهد یافت.

ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه در حدود ۲۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • هراز یکطرفه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی