Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در صورتی که اسناد مزبور پس از مهلت مقرر برسد، پذیرش اسناد ارائه شده منوط به موافقت بانک مرکزی و پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز از زمان صدور حواله تا تاریخ تحویل اسناد حمل به بانک عامل (در صورت افزایش نرخ ارز) خواهد بود.

 

در مواردی که ارز مربوطه به نرخ مبادله ­ای توسط بانک مرکزی تأمین، لیکن حواله صادر نشده باشد، حداکثر شش ماه از تاریخ تأمین ارز می ­بایستی اسناد حمل به بانک عامل ارائه شود و در این صورت، نرخ ارز تأمین شده ملاک تسویه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت انجام حواله و ­ارائه نکردن­­اسناد حمل ظرف مهلت مزبور، پذیرش اسناد منوط به موافقت بانک مرکزی و پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز زمان تأمین ارز تا تاریخ ارائه اسناد حمل به بانک عامل (در صورت افزایش نرخ ارز) خواهد بود.

در صورت عدم انجام حواله­ در­مهلت مذکور، بانک عامل موظف است ارز مربوطه را به بانک مرکزی برگشت دهد.

تأمین ارز بابت باقیمانده تمام اعتبارات اسنادی گشایش یافته و بروات اسنادی ثبت شده قبل از تاریخ 1397/1/21 به نرخ روز اعلامی از سوی بانک مرکزی است.

جزئیات و ضوابط مربوط به تأمین ارز برای نحوه تأمین ارز برای حواله­ ها و اعتبارات اسنادی در­بخشنامه به بانک ­های عامل ابلاغ شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد

به گزارش «تابناک»، بانک مرکزی درباره شرایط دریافت ارز حجاج و اینکه آیا دریافت این ارز مغایرتی با دریافت ارز مسافرتی دارد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز_مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.  

پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید.  

فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • وقتی مخاطبان اسناد بی‌بی‌سی درباره قتل نیکا شاکرمی و تجاوز به او را مسخره کردند+ تصاویر | واکنش رسانه انگلیسی
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد