Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:07:54 GMT

بردسکن خوابگاه برای ورزشکاران ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۲۰۲۲

بردسکن خوابگاه برای ورزشکاران ندارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد دانشور ثانی رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن گفت: درصورت داشتن فضای استقرار ورزشکاران در بردسکن، این شهرستان آماده برگزاری مسابقات استانی و حتی کشوری است.

وی افزود: نبود امکانات کافی و وسیله ایاب و ذهاب برای سرویس‌دهی مناسب به ورزشکاران برای شرکت در مسابقات استانی دیگر مشکل جوانان ورزشکار در بردسکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن با بیان توانمندی‌های این شهرستان در عرصه ورزشی و جایگاه رفیعی که در کسب عنوان‌های ورزشی را در خراسان رضوی دارد گفت:: نداشتن سالن استاندارد دارای سکوی تماشاچی، نبود و کمبود اعتبار برای نگهداری تعمیر و مرمت فضا‌ها، اماکن ورزشی و کمک به فعالیت‌های هیات‌های ورزشی در این شهرستان از دیگر کمبود‌ها ومشکلات ورزشی بردسکن است.

دانشور ثانی ادامه داد: ایجاد چمنی مصنوعی به‌دلیل اقلیم آب و هوایی خشک از ضروریات این منطقه است.

وی افزود: ۲۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف در این شهرستان فعال است.

انتهای پیام// و. ت    
مشکلات امکانات ورزشی بردسکن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • طوفان شدید در شهرستان بردسکن
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود