Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@11:05:48 GMT

آمریکا منتظر تبعات حمله به سوریه باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۲۴۸۳

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام و المسلمین شیرازی در هجدهمین یادواره یکصد شهید مدرسه علمیه حقانی قم٬ با بیان اینکه آمریکائی ها به اهدافشان در افغانستان٬ عراق و سوریه نرسیدند و شکست خوردند افزود: آنها برای اینکه ناکامی ها و افتضاحات گذشته و شکست در غوطه شرقی  را بپوشانند به همراه برخی همپیمانانشان به سوریه حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به آمریکا٬ انگلیس٬ فرانسه و اسرائیل تاکید کرد: مطمئن باشید این اقدام از سوی جبهه مقاومت بی پاسخ نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ادامه داد: آمریکا و ایادی استکبار مطمئن باشند شکستی بزرگتر از امروز در انتظار آنهاست و بدانند که این شعار نیست بلکه وعده الهی و تجربه ایست که در جنگ با صدام دیگر نبردهای جبهه مقاومت با استکبار به دست آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی افزود: امروز جمهوری اسلامی حکومت سی سال قبل و جبهه مقاومت هم همانند ده سال قبل نیست که بشود با چهار تا بمب آنرا وادار به عقب نشینی کرد.

وی تصریح کرد: استقامت رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت چنان حماسه ای خواهد آفرید که ترامپ از اقدام خود در سوریه پشیمان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی  همچنین خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: ما آرام نمی نشینیم و انتقام تک تک شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم را امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت ایران خواهند گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شکست آمریکا و اسرائیل در دنیا مشهود است و بسیاری از جنایتکاران دیروز در این اقدام جدید آمریکا مشارکت نداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب سران آمریکا٬ فرانسه و انگلیس جنایتکارند گفت: بر اساس قوانین اسلامی حکم جنایتکار مشخص است و کسانیکه به امت اسلامی و مردم مظلوم سوریه ظلم می کنند باید در پیشگاه ملت ها محاکمه شوند و در برابر وجدان انسانیت پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: تا پاسداران و بسیجیان و راه ولایت و امام و ولایت زنده است اجازه نمی دهند ابرقدرت ها هر غلطی بکنند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: دنیا بداند با جمهوری اسلامی ٬ جبهه مقاومت و امت اسلامی نمی شود شوخی کرد و امت اسلامی و جبهه مقاومت آنچنان سیلی محکمی به سران استکبار می زند که صدای آن همه جنایتکاران دنیا را بیدار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی گفت: ما هیچگاه آغازگر جنگ نبستیم اما اگر دشمن علیه ایران دست از پا خطا کند با چنان پاسخی مواجه می شوند که استکبار و ایادیش را پشیمان می کند.

وی ادامه داد: خیال نکنید جمهوری اسلامی قدرت ندارد٬ ایران هم قدرت و هم صبر دارد و اگر کسی قدرت ایران را بیازماید پاسخش را می گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور، در دیدار رؤسای دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شهرت کرمان به "پایتخت مقاومت" به واسطه شهید سلیمانی تاکید کرد: عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی این استان نیز باید در شان این نام شکل بگیرد تا این معنای مهم تحقق یابد.

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: برای اینکه از فرصتی که حاج‌قاسم برای این خطه ایجاد کرده در جهت رشد اخلاقی و فکری و... استفاده شود نیاز به طراحی هوشمندانه و مبتکرانه و طرح‌های نو و خلاقانه است که روحانیت باید محور آن باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور در ادامه سخنانش با بیان اینکه عملیات شگفت‌انگیز، حیرت آور و مهم که به تعبیر سیاسیون و نیرو‌های تحلیل‌گر غربی معادلات جهانی را تغییر داد؛ تحت زعامت حکومت ولایت فقیه بود که ایران در حد یک ابرقدرت خود را نشان داد؛ افزود: این قدرت را اسلام و نیروی معنویت و ولایت فقیه به نظام داده و باعث افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه این عملیات باید از ابعاد مختلف و با زبان گویا برای نسل نو بیان شود تا این نسل در جریان اتفاقات عظیم قرار بگیرد؛ متذکر شد: روحانیت نیز باید مجهز به اطلاعات و آگاهی و داشته‌های انقلاب باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور سپس در پاسخ به سوالی راجع به مسئله عفاف و حجاب در جامعه با این توضیح که باید سنجیده، با تدبیر و با برنامه در برخورد با پدیده طراحی شده دشمن عمل کرد؛ افزود: اندلسی کردن جوامع یکی از راهکار‌های جدی نظام استکبار برای از هم پاشیدن کشور‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در مواجهه با پدیده بدحجابی نباید به برنامه فرهنگی و صرف تذکر اکتفا کرد؛ بیان داشت: ضرورت رعایت عفاف و حجاب هم شرعی و هم عقلی است و به لحاظ روانشناسی ثابت شده برای حفظ امنیت و سلامت جسمی و روحی زن، ضرورت دارد و به همین جهت در برخی جوامع زنان بعضاً مسلمان نیستند، اما پوشش اسلامی را انتخاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی به سمت حل مشکل رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت