Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبارکه - مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتبال امید باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه ورزشی صفاییه مبارکه آغاز شد.

مجید رحمانی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی صفاییه باشگاه سپاهان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، با بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات  فوتبال امیدهای کشور باحضور سرپرستان و نماینده فدراسیون قرعه کشی شد، اظهار کرد: بازی‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ امید باشگاه‌های کشور از امروز ۲۶ تا ۳۰ فروردین ماه امسال با شرکت چهار تیم به صورت مجتمع در استان‌ اصفهان به میزبانی فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه ورزشی صفائیه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مسابقات، تیم سپاهان اصفهان با تیم‌های نساجی قائم شهر، عقاب تهران و پارس جنوبی جم رقابت می کند.  

رحمانی با اشاره به اینکه بازی‌های این مرحله از ساعت ۱۴ امروز-یکشنبه- ۲۶ فروردین ماه آغاز خواهد شد، گفت: تیم های عقاب تهران و نساجی قائم شهر از ساعت ۱۴ امروز و تیم های سپاهان و پارس جنوبی جم نیز از ساعت ۱۶ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی افزود: دیدارهای روز دوم نیز از ساعت ۱۴ روز دوشنبه با بازی پارس جنوبی جم  و عقاب تهران در ورزشگاه هاتف آغاز خواهد شد و تیم های سپاهان و نساجی قائم شهر از ساعت ۱۶ به مصاف هم می روند.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی صفاییه باشگاه سپاهان با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در این مسابقات در روز سوم (سه شنبه) استراحت می کنند، گفت: مسابقات روز چهارشنبه ۲۸فروردین ماه با رقابت تیم های نساجی قائم شهر و پارس جنوبی جم؛ و تیم های سپاهان و عقاب تهران پیگیری خواهد شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود.

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

258 257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901418

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • درخواست باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!