Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:46:58 GMT

قطع مجدد آب انتقالی، استاندار یزد را به تهران کشاند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۳۹۰۱

قطع مجدد آب انتقالی، استاندار یزد را به تهران کشاند

استاندار یزد برای رفع مشکل قطع کردن آب انتقالی به استان یزد به قید فوریت استان را برای جلسه با وزرا و شورای امنیت کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا،  به دنبال تخریب مجدد و قطع آب انتقالی استان یزد در شامگاه شنبه ۲۵ فروردین ماه، «محمود زمانی‌قمی» استاندار یزد به قید فوریت و شبانه به تهران عزیمت کرد تا از نزدیک با وزرای کشور، نیرو و اعضای شورای امنیت کشور جلسه برگزار کند و مانع این تحرکات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداری یزد در پیامی اعلام کرده که نتیجه جلسات استاندار با وزرا و اعضای شورای امنیت کشور به اطلاع مردم دارالعباده خواهد رسید .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران

استاندار تهران با اشاره به نام شهرستانهای غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا فخاری؛ استاندار تهران درباره تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران اظهار کرد:دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهرهای این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این 4 شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وی گفت: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم.

فخاری ادامه داد: براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به 3 میلیون نفر جمعیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • ادعای شورای امنیت اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد