Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عزتی، رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن تشریح برنامه‌های سال جاری این اداره اظهار کرد: برگزاری مسابقات کتبی قرآن و عترت استادان، دانشجویان و کارکنان با پیش‌بینی حضور تعداد 111000 نفر در مرحله مقدماتی و نیز راهیابی تعداد 700 نفر به مرحله دوم طی آذر ماه سال 97 یکی از برنامه‌های مهم این اداره در سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین، اجرای مسابقات شفاهی قرآن و عترت استادان، دانشجویان و کارکنان با پیش‌بینی حضور 35000 نفر در مرحله مقدماتی و نیز راهیابی تعداد 700 نفر به مرحله دوم طی آبان‌ماه و برگزاری جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت و فرهنگی استادان، دانشجویان و کارکنان با پیش‌بینی حضور تعداد 5000 نفر در مرحله مقدماتی و راهیابی تعداد 300 نفر به مرحله دوم این جشنواره که از اردیبهشت‌ماه تا آبان‌ماه سال جاری اجرا می‌شود نیز از دیگر برنامه‌های اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 است.
عزتی در ادامه تصریح کرد: برپایی و اداره غرفه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم(ویژه ماه مبارک رمضان) همراه با ارائه 500 اثر هنری و نشریات قرآنی که تعداد 30 اثر از این آثار به عنوان آثار برگزیده ارائه می‌شوند(طی ماه مبارک رمضان) و برگزاری همایش سالیانه و منطقه‌ای مسئولان و کارشناسان کانون‌های قرآن و عترت به همراه برگزاری کارگاه‌های آموزشی مربوطه با پیش‌بینی حضور تعداد 400 نفر طی سه روز و 5 دوره منطقه‌ای(میان استانی) که طی هر فصل حداقل یک برنامه از این مورد اجرا خواهد شد نیز دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری اجرایی می‌شود.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: همچنین، چاپ و انتشارات و تولید برنامه شامل ویژه‌نامه مسابقات و جشنواره و نیز تهیه لوح فشرده از قرائت قاریان و اساتید ممتاز که سه مورد از این برنامه‌ها در طول سال اجرا می‌شود نیز از دیگر برنامه‌های اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد در سال 97 است.
وی در ادامه بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان برگزیده مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ایجاد آمادگی برای حضور در جشنواره ملی قرآن و عترت و مسابقات بین‌المللی که به صورت یک دوره سه روزه با حضور 100 نفر و پیش از برگزاری جشنواره ملی برگزار می‌شود و نیز بازبینی منابع مسابقات کتبی قرآن و عترت در 10 عنوان، از دیگر برنامه‌های اداره در سال جاری خواهد بود.
رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: همچنین، برگزاری اختتامیه جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی و فرهنگی طی روز چهارم اردیبهشت‌ماه در اراک و برگزاری مرحله دوم مسابقات کتبی دانشجویان و استادان در خردادماه سال جاری، برنامه‌های دیگری است که از سوی اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی طی سال جاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند