Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@19:45:07 GMT

شبکه آب زاهدان صبح دوشنبه وارد مدار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۷۶۰۳۹

شبکه آب زاهدان صبح دوشنبه وارد مدار می‌شود

محسن میرادی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: وقوع گردباد در سه راهی دشتک واقع در مسیر زابل به زاهدان باعث سقوط تعدادی از تیر‌های برق و قطع جریان انتقال آب چاه نیمه به زاهدان از ساعت ۱۹ عصر روز گذشته شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه با سقوط ۳۰ تیر برق خطوط انتقال برق به ایستگاه پمپاژ قطع شد، ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع این مشکل پنج تیم امدادی متشکل از اتفاقات آب و برق در محل حاضر شده و در حال تعمیر خطوط انتقال برق هستند که پیش بینی می‌شود تا عصر امروز مشکل را برطرف کنند، اما برقراری آب در شبکه به سبب رفع برخی مشکلات و تصفیه آب ورودی تا فردا صبح زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: خیابان‌های پرستار، فرهنگ، معلم، جمهوری، دانش، دانشجو، بزرگمهر، دانشگاه، قلنبر، جانبازان، ثارالله، انقلاب، زیباشهر، مهرشهر، فاضلی، کوثر، شهرک کارگاهی، مزاری، امیرکبیر، دستغیب، پاستور، پوریا، مطهری، فلسطین، امام خمینی (ره)، کریمپور، جام جم، رسالت، طباطبایی، سیستان و رجایی از مناطق بحرانی ناشی از قطع آب انتقالی از چاه نیمه به شهر زاهدان هستند.

میرادی افزود: ۶۵ دستگاه تانکر آبرسانی سیار برای تامین آب آشامیدنی مناطق ذکر شده با قطعی آب زاهدان در نظر گرفته شده است.

خط انتقال آب از چاه نیمه سیستان به زاهدان سالانه بیش از ۳۰ میلیون مترمکعب آب را به شهروندان زاهدانی می‌رساند.

چاه نیمه‌ها مخازن طبیعی ذخیره آب در منطقه سیستان هستند که در فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده اند.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده خط دوم انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان در دست اجراست و در آینده نزدیک بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/ع

قطعی آب درزاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای راه های سیستان و بلوچستان

تین نیوز

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمامی محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری افزود: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث شده است و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

اکبری با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم مرز بودن این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره مندی از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم ساخته اما راه های این خطه بویژه محور چابهار میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت راه های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است زیرا باعث تسریع حمل و نقل جاده ای و ارتباط تجاری ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پروژه‌های تامین آب مشهد وارد مدار می‌شوند
  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • وارد مدار شدن خط انتقال مجتمع آبرسانی حسین زائری دشتی
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • گروسی وارد تهران شد