Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: فرماندهاني از سپاه قدس و مسئولان وزارت امور خارجه درمورد حمله آمريکا به سوريه بعدازظهر امروز - يکشنبه -به اعضاي اين کميسيون گزارش مي دهند.

کمال دهقاني فيروزآبادي در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايرنا افزود: اعضاي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در جلسه بعدازظهر امروز اين کميسيون تحولات سوريه و حمله روز گذشته آمريکا، انگليس و فرانسه به سوريه را بررسي مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد : در اين جلسه فرماندهاني از سپاه قدس و مسئولان وزارت امور خارجه درحوزه سوريه حضور دارند.
نايب رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ضمن محکوم کردن حمله روز گذشته آمريکا، انگليس و فرانسه به سوريه، تاکيد کرد: اين گونه اقدامات وحشيانه راه به جايي نمي برد و همه مي دانند آمريکايي ها براي رضايت عربستان سعودي و رژيم صهيونيستي دست به اين اقدام زده اند.
به گزارش ايرنا، آمريکا بامدادشنبه (25 فروردين) به همراه متحدانش (انگليس و فرانسه )، به بهانه استفاده دولت سوريه از تسليحات شيميايي در شهر دوما در غوطه شرقي، دمشق و حمص را هدف حمله نظامي قرار داد.
در اين حمله، 110 موشک به خاک اين کشور شليک شد که سامانه هاي ضد هوايي سوريه با موشک هاي متجاوزان آمريکايي در دمشق و حمص مقابله کردند.
خبرگزاري رسمي سوريه اعلام کرد که تمام موشک هاي شليک شده متجاوزان به منطقه «دنحه» در 24 کيلومتري غرب حمص سرنگون شد.
بر اثر حمله موشکي متجاوزان آمريکايي و متحدانش ( فرانسه و انگليس) به يک پايگاه نظامي در استان حمص سه غير نظامي زخمي شدند.
سيام**9314**9121**1336
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۷۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس

فرانسه برای تأمین امنیت در رویدادهایی از جمله المپیک پاریس با ضعف مشهودی مواجه است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیستم ضدهوایی فرانسه که برای تأمین امنیت المپیک پاریس طراحی شده است، چندان مؤثر نیست. به گفته منبعی در روزنامه انگلیسی تایمز؛ پدافند ویژه فرانسوی‌ها قادر است از هر سه پهپاد تنها یک پهپاد را شناسایی کند و همچنین می‌تواند پهپاد را با فن‌های تهویه مطبوع اشتباه بگیرد!

در این راستا، دولت فرانسه نمی‌تواند برابر حملات احتمالی تروریستی با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین، حفاظت صد درصدی را تضمین کند.

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

 وب سایت صنعت هوانوردی و فضایی فرانسه گزارش داد که 13 سامانه ضدپهپاد در پاریس مستقر خواهد شد. برخی از آنها به دلیل عدم وجود سیستم‌های کافی در فرانسه توسط کشورهای شریک مانند انگلستان ارائه خواهند شد.

پیش از این امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه گزارش داده بود که به دلیل احتمال ظهور یک تهدید تروریستی، مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 ممکن است نه در رودخانه سن که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، بلکه در فضای کوچک‌تری برگزار شود. 

  بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس