Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@04:34:04 GMT

قتل مرموز زن ۵۴ ساله در نارمک

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۰۹۵۱

سرهنگ اعلی قلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ گفت: شب گذشته ماموران در جریان قتل خانمی ۵۴ ساله در میدان ۳۲ منطقه نارمک  قرار گرفتند.

وی افزود: تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که آثار ضرب و جرح بر بدن مقتول مشهود و روسری دور گردنش بود.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ با بیان اینکه مقتول با مادر و خواهرش زندگی می کرد، ادامه داد: شب گذشته خانواده وی پس از سه روز مسافرت به منزل برگشتند که در اتاق پذیرایی جسد وی را مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ  قلی پور گفت:تحقیقات توسط کارآگاهان پلیس آگاهی تحت نظارت بازپرس محترم قتل در این زمینه ادامه دارد.
قتل زن پنجاه و چهار ساله برای سرقت طلا

 قاضی دشتبان به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم قتل زن ۵۴ ساله حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود که زن پنجاه و چهار ساله‌ (مقتول) به تنهایی در منزلش سکونت داشته و بر اثر خفگی جان باخته است همچنین بررسی‌ها نشان داد حدود ۲۴ ساعت از مرگ این زن می‌گذرد.

برادر و خواهر مقتول پیش از قتل به مسافرت رفته و پس از بازگشت به تهران و  پاسخگو نبودن خواهرشان نگران شده، به منزل وی مراجعه کرده و با جسد بی‌جان وی مواجه شده بودند.

تحقیقات تکمیلی نشان داد که طلاهای این زن به سرقت رفته و احتمالاً متهم یا متهمان با هدف سرقت دست به ارتکاب جرم زده باشند همچنین بررسی‌ها نشان داد دو برادر افغانستانی هر چند وقت یکبار برای نظافت به خانه مقتول رفت‌وآمد داشته و پس از وقوع قتل ناپدید شده‌اند.

 با دستور قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محورهای اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

کد خبر 846831 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...