Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که دوست ندارد برای دریافت مطالباتش از این باشگاه شکایت کند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم در خصوص حضور در استقلال خوزستان و اینکه مدت‌ها به صورت انفرادی و در تهران تمریناتش را دنبال می‌کرد، گفت: وقتی به استقلال خوزستان آمدم قرار شد برای من آپارتمان بگیرند تا همسرم هم به اهواز بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه این شرایط ایجاد نشد و من هم در تهران تمرین می‌کردم. واقعاً دوست داشتم بیشتر به تیم کمک کنم، اما مشکلاتی که در استقلال خوزستان پیش آمد دست خودم نبود.

مدافع-هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: وقتی به استقلال خوزستان آمدم گفتم که از این انتخاب خوشحالم و دوست دارم به این تیم و همچین عبدالله ویسی کمک کنم، اما متأسفانه شرایط طور دیگری رقم خورد.

وی درباره شرایط فعلی استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی اظهار داشت: تیم ما وضعیت بدی ندارد و شرایط هم طوری است که استقلال خوزستان قطعاً در لیگ برتر می‌ماند. دو بازی حساس با سپاهان و صنعت نفت داریم که نتایج لازم را خواهیم گرفت.

کریمی در مورد اینکه مسئولان این باشگاه هنوز طلب او را پرداخت نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: وقتی قرار شد قراردادم را با استقلال فسخ کنم، مسئولان باشگاه قول دادند که طلبم را بدهند. می‌توانستیم رضایت ندهم که نام من از لیست تیم خارج نشود، اما این کار را انجام دادم و انتظار داشتم که باشگاه طلبم را بدهد. استقلال برای من تیمی قابل احترام است و دوست ندارم از این تیم شکایت کنم. حتی به مسئولان باشگاه گفتم که سند خانه من در رهن بانک است و امیدوارم باشگاه استقلال طلبم را بدهد.

انتهای پیام/

R1015203/P1435/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی