Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طول زندگی ممکن است شرایطی بوجود آید که مجبور به تجربه ی سفرهای ناگهانی و برنامه ریزی نشده شوید. مطمئنا در این شرایط هیچ چیز مثل خرید بلیط ارزان هواپیما و بدست آوردن شانس خرید بلیط لحظه آخری نمی تواند لذت سفرتان را چند برابر کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما دارید و دوست دارید از فرصت خرید بلیط لحظه آخری بهره مند شوید، خواندن ادامه ی این مطلب می تواند کمک خوبی برای آشنا شدن با روش های خرید بلیط لحظه آخری و خرید بلیط ارزان هواپیما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خرید بلیط لحظه آخری مانند هر نوع دیگر از بلیط هواپیما شرایط خاص خودش را دارد و مزایا و معایب آن کاملا به شرایط مسافر وابسته می باشد. به عنوان مثال اگر برای شروع سفر از مدت ها قبل برنامه ریزی داشته اید و تاریخ سفرتان کاملا مشخص و ثابت می باشد، برای خرید بلیط ارزان هواپیما بهتر این است که بلیط را مدتی قبل از تاریخ سفر بخرید. خرید بلیط لحظه آخری برای آن دسته از افرادی مناسب است که برنامه و تاریخ ثابتی برای خرید بلیط هواپیما نداشته و نگران پر شدن لیست پرواز نیستند. این دسته از افراد منتظر بوجود آمدن کوچکترین فرصت برای خرید بلیط ارزان هواپیما می باشند و شانس بیشتری برای خرید بلیط لحظه آخری با قیمت کم نصیبشان خواهد شد.

خرید بلیط ارزان هواپیما با انتخاب بلیط لحظه آخری

همان طور که می دانید، بلیط چارتر به آن دسته از بلیط هواپیما گفته می شود که توسط شرکت های چارتر کننده از ایرلاین های مختلف اجاره شده و با قیمت های گوناگون به فروش می رسد. در صورتی که بلیط های چارتر تا ساعات نزدیک به پرواز به فروش نرسند، چارترکننده این دسته از بلیط ها را تحت عنوان بلیط لحظه آخری با قیمت کم به فروش می رساند.  این همان فرصتیست که به ندرت برای خرید بلیط ارزان هواپیما بدست می آید و نوعی شانس محسوب میشود.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری با زمان خرید بلیط هواپیما نسبت مستقیم دارد. هر اندازه تقاضا برای خرید بلیط هواپیما در بازه ی زمانی خاص کمتر باشد، به همان اندازه احتمال خرید بلیط هواپیما لحظه آخری نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای مثال در سفرهای نوروزی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی به شدت افزایش پیدا می کند، نمی توان انتظار خرید بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط لحظه آخری داشت. چون دیگران هم مثل شما قصد سفر دارند. در نتیجه روزهایی از سال که پیک سفر محسوب نمی شوند را برای شروع سفر و خرید بلیط هواپیما لحظه آخری انتخاب کنید.

چطور بلیط لحظه آخری بخریم؟

در خرید بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط لحظه آخری یک نکته ی مهم را بخاطر داشته باشید، دیگران هم مانند شما از مزایای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری مطلع می باشند و بدنبال بدست آوردن این فرصت هستند. به همین خاطر باید خیلی سریع از وجود این فرصت آگاه شوید و نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. یکی از راه های مطلع شدن از فرصت خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، عضویت در کانال های اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی مختلف می باشد. برای مثال با عضویت در کانال تلگرام رسپینا۲۴ می توانید شانس خود را در خرید بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط لحظه آخری تا حد زیادی افزایش دهید.

بلیط لحظه آخری را اینترنتی بخرید

همان طور که قبلا اشاره کردیم، نکته ی مهم برای خرید بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط لحظه آخری داشتن سرعت عمل در خرید می باشد. مسلما مسافری که زمان زیادی را برای مراجعه ی حضوری به آژانس های مسافرتی صرف می کند، شانس در دست داشتن بلیط ارزان هواپیما و بلیط هواپیما لحظه آخری را نخواهد داشت. در نتیجه خرید بلیط لحظه آخری را اینترنتی و از سایت مطمئن و قابل اعتماد انجام دهید.

خرید بلیط ارزان هواپیما و بلیط لحظه آخری از رسپینا۲۴

برای خرید بلیط ارزان هواپیما و بلیط چارتر لحظه آخری گزینه های زیادی وجود دارند، اما ما به شما توصیه می کنیم همیشه بهترین ها را انتخاب کنید. خرید بلیط ارزان هواپیما رسپینا۲۴ یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین گزینه ها برای شروع سفری لذت بخش می باشد. با انتخاب رسپینا۲۴ برای خرید بلیط هواپیما داخلی و خرید بلیط هواپیما خارجی، می توانید از امکاناتی مانند استرداد آنلاین بلیط، خرید بلیط قطار، خرید آنلاین تور و رزرو آنلاین هتل داخلی و رزرو هتل خارجی بهره مند شوید. لازم به ذکر است که کارشناسان تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته ی رسپینا۲۴، در تمام ساعات شبانه روز، حتی روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما هستند و ثابت می کنند که، با رسپینا۲۴ روی زمین نمی مانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس

قیمت سنگ در ارزان‌ترین حالت از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مواقع به ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد. ارزان‌ترین سنگ قبر گرانیت مشکی است و گرانترین سنگ قبر هم مرمر آبی است که شروع قیمت آن از ۶۵ میلیون تومان است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • قیمت رحم اجاره‌ای سر به فلک کشید/ بازار اجاره رحم در چارتر دهه هفتادی‌ها
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»