Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) از برقراری ارتباط تلفنی 600 روستای که به عدم سرویس دهی ماهواره خارجی قطع شده است تا 48 ساعت آینده خبر داد.

ایران آنلاین /معاون وزیر ارتباطات افزود: از ساعات اولیه قطع سرویس در این روستاها، نیروهای متخصص در قالب ۱۰۰ تیم فنی برای برگرداندن ایستگاه های ماهواره‌ای سازماندهی شده‌اند و تاکنون نیز ارتباط بیش از ۱۰۰ روستا برقرار شده است اما با توجه به بعد مسافت و صعب‌العبور بودن روستاها و لزوم مراجعه حضوری تیم‌های تخصصی به ایستگاهها، برقراری ارتباط در این مناطق زمان‌بر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین فلاح جوشقانی در ادامه گفت: خدمات ارتباطی در برخی از مناطق روستایی به علت صعب‌ العبور بودن و عدم وجود امکانات زیرساختی از طریق بستر ماهواره‌ای انتقال پیدا می کند که در این روستاها، ارتباط از طریق ماهواره خارجی تامین می شد که با توجه به اینکه مقرر شده بود بستر ارتباطات ماهواره ای این روستاها در اختیار سازمان فضایی قرار گیرد، اپراتور ماهواره خارجی با اطلاع از این موضوع، سرویس ارتباطی اپراتور ارایه دهنده خدمات در این روستاها را قطع کرد که در پی آن ارتباط تلفنی حدود ۶۰۰ روستا قطع شده است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن عذرخواهی از سرویس گیرنده‌هایی که با قطعی خدمات ارتباطی مواجه شده‌اند، گفت: با پیگیریهای انجام شده از سوی رگولاتوری، مشکل ارتباطی این روستاها که عمدتا در استانهای سیستان و بلوچستان، کردستان، هرمزگان و کرمانشاه هستند تا دو روز آینده برطرف می‌شود و تمهیدات لازم برای پیشگیری از تکرار این موارد نیز اندیشیده شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس