Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان این هفته آخرین مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران،حذف یوز از پیراهن تیم ملی را در رسانه ها دیدیم و غیره از مهم ترین اخبار حوزه اجتماعی روز یکشنبه (بیست و ششم فروردین ماه) بود.

در ادامه مهمترین اخبار بیست و ششم فروردین ماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار تهران تا یک ماه آینده انتخاب می‌شود

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران گفت: انتخاب شهردار در بازه زمانی کمتر از یک ماه آینده انجام می‌شود.

 

پایان این هفته آخرین مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران/ طرح ترافیک جدید از اول اردیبهشت اجرا می‌شود

 محسن پورسید‌ آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خبرنگاران و معلولانی که شامل تخفیف می‌شوند تا پایان این هفته فرصت دارند که نسبت به ثبت نام طرح ترافیک خود اقدام کنند.

 

30 درصد جرایم کشور در تهران رخ می‌دهد

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران گفت: 30 درصد جرایم کشور در تهران رخ می دهد و 80 درصد نیروهای کلانتری در حوزه عملیاتی بکار گرفته می‌شوند.

 

تجمع اعتراضی خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیما در دنا نسبت به عملکرد ضعیف هلال احمر+ عکس

اعضای خانواده جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران–یاسوج امروز برای اعتراض به عملکرد ضعیف هلال احمر، مقابل ساختمان صلح هلال احمر تجمع کردند.

 

حذف یوز از پیراهن تیم ملی را در رسانه ها دیدیم/ محیط زیست اصرار به استفاده از طرح یوز دارد

سید مجید خرازیان مقدم مدیرکل تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت:ما سعی خود را برای ارائه طرح دوباره تصویر یوز بر روی لباس تیم ملی خواهیم کرد .

 

خبر خوش دیوان عدالت برای کارگرانی که حقوق بیکاری می گیرند

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری دستورالعمل وزارت کار در خصوص قطع مقرری بیمه بیکاری به دلیل تأخیر 45 دقیقه ای مقرری بگیران در حضور و غیاب را ابطال کرد.

 

قتل مرموز زن 54 ساله در نارمک/ معمای پیچیده سرقت و جنایت پیش روی کارآگاهان

سرهنگ اعلی قلی پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از قتل زن 54 ساله در نارمک که بر اساس شواهد اولیه با روسری کشته شده بود، خبر داد.

 

ابلاغ افزایش حقوق های کارگران در سال 97 / حداقل مزد روزانه 37 هزار تومان + سند

شورای عالی کار با در نظر گرفتن مصالح کارگران در انطباق میزان درآمد آنان با سطح معیشت و شرایط اقتصادی جامعه  حداقل مزد سال 97 را تصویب کرد.

 

افزایش کرایه تاکسی‌ها بدون مصوبه شورای شهر تهران/ مردم سرگردان میان مسئولان و رانندگان

برخی از رانندگان تاکسی در اقدامی غیرقانونی کرایه‌هایی بیشتر از نرخ مصوب از شهروندان در سطح شهر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند.

منبع: صداوسیما

کد خبر: 1228925 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران و بازنشستگان با تورم همخوانی ندارد
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد؛ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی