Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:23:22 GMT

لزوم بسترسازی برای فعالیت هنرمندان در البرز

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۶۰۶۶

لزوم بسترسازی برای فعالیت هنرمندان در البرز

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز با اشاره به اهمیت هنر در جامعه، بر لزوم بستر سازی برای حضور و فعالیت هنرمندان در البرز تاکید کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در نشست هنرمندان البرز با استاندار که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک عید مبعث و تشکر از حوزه هنری برای تشکیل این جلسه و برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید بستر حضور و فعالیت هنرمندان در البرز بیش از پیش تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار البرز تاثیر هنر در کاهش آسیب های اجتماعی را غیرقابل انکار دانست و عنوان کرد: البرز به دلیل مسائلی همچون حاشیه نشینی مستعد آسیب های بسیار است که اگر هنر در جامعه جاری شود بخشی از مشکلات سخت افزاری هم در حوزه های مختلف حل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه البرز خاستگاه و جایگاه هنرمندان بزرگی است که این بزرگان برای استان سرمایه محسوب می شوند، افزود: افرادی از این استان برخاستند که جهان را محو تماشای اثر خود کرده اند.

 

نجفی با بیان اینکه وجود ناملایمات و مشکلات را انکار نمی کنیم، تصریح کرد: به طور قطع ما در کنار یکدیگر می توانیم به توسعه و پیروزی برسیم.

 

وی با اشاره به اینکه هنرمندان در البرز می توانند مکان و جایگاهی برای پیاده سازی طرح های خود داشته باشند، گفت: می توان فضا و بستری را فراهم کرد که تمامی اقوام و فرهنگ ها در البرز بعنوان ایران کوچک، آثار هنری، آداب و رسوم و فرهنگ خود را در یک مرکز فرهنگی و عمومی به نمایش بگذارند. وجود این فضا می تواند جاذبه گردشگری برای سایر استان ها باشد چراکه البرز میزبان اقوام مختلف از تمامی استان ها است.

 

وی اضافه کرد: نامگذاری هفته ها و روزها به این معنا نیست که به امور مختلف به صورت مقطعی نگاه شود بلکه فرصتی برای برنامه ریزی صحیح برای تمام ایام سال محسوب می شود.

 

نجفی با بیان اینکه البرز دچار چالش های متعدد و ضعف های جدی در حوزه زیر ساخت ها است، تصریح کرد: باید در راستای بهبود وضعیت زیرساخت فرهنگی و هنری استان تلاش کنیم‌.

 

وی با بیان اینکه در شش ماهه دوم سال گذشته اقدامات مهمی برای افزایش اشتغال انجام شده است، گفت: طبق آمار موجود، البرز در جایگاه اول اشتغالزایی کشور قرار گرفت ولی با تمام این تفاصیل مشکلات هنوز وجود دارد و نمی توانیم مدعی باشیم که تمامی موانع و معضلات رفع شده است.

 

گفتنی است، استاندار البرز در پایان این نشست از آثار هنری تولید شده در سال گذشاه توسط حوزه هنری از جمله مجموعه اشعار، زندگینامه داستانی شهدا، آلبوم های موسیقی و همچنین از هنرمندان این عرصه قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس بیرجند ارز دولت شهید مدافع حرم ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور پیامبر اکرم ص حمایت از کالای ایرانی مبعث حضرت رسول اکرم ص بسترسازی استانداری البرز هنرمندان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور

به گزارش خبرآنلاین ،سازمان هواشناسی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید، گردوخاک و احتمال تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات همراه این سامانه بارشی خواهد بود.

ایرنا در خبری نوشت:این سامانه در روز یکشنبه استان‌های ایلام، لرستان، همدان، جنوب مرکزی و نوار غربی استان‌های آذربایجان غربی و کردستان، روز دوشنبه استان‌های همدان، مرکزی، قزوین، البرز، مازندران، تهران، قم، نیمه غربی اصفهان، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه شمالی فارس، شمال بوشهر و روز سه‌شنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، نیمه غربی فارس، قزوین، چهارمحال‌وبختیاری، همدان، مرکزی، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی را در بر می گیرد.

برپایه این گزارش، سامانه مذکور همچنین روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه غربی فارس و شمال کرمان، روز پنجشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز و روز جمعه استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، دامنه و ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، مازندران، تهران و البرز را در برخواهد گرفت.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، این سامانه احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی را در پی دارد.

در نتیجه به احتیاط در سفرهای بین‌شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903135

دیگر خبرها

  • تمایز «بوم» با دیگر برنامه‌های مشابه چیست؟/ قابی در شأن هنرمندان
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند