Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@17:04:10 GMT

دوره تخصصی تثبیت حفظ خواهران در بندر ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۸۹۸۹

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، «علی‌اصغر ارشدی‌فر گاموری»، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های تخصصی تثبیت ویژه خواهران حافظ قرآن به‌صورت ماهانه؛ یک جلسه شش‌ ساعته در ساختمان آموزش و پرورش قدیم برگزار می‌شود.

در این دوره‌ها برای حافظین کلاس‌بندی صورت گرفته است؛ حافظین کمتر از 10 جزء در کلاس «مشکات یک» و حافظین بیش از 10 جزء در کلاس «مشکات دو» جای خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موفقیت‌ها در حوزه حفظ، مباحثه بوده که در حال فراموشی است و ما در حال احیای این بحث هستیم؛ حافظ، نیم‌ ساعت فرصت دارد تا در کنار حافظ دیگری در قالب مباحثه حفظیات خود را مرور کند.

به گفته ارشدی‌فر، اولین کلاس در روز چهارشنبه، 22 فروردین‌ماه با حضور بیش از پنجاه حافظ و مهمان‌های افتخاری از شهرهای امیدیه، رامشیر و آبادان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مربی تثبیت ویژه حافظین کل و بالای ۱۰ جزء «زینب نژادخمیسی» و مربی تثبیت ویژه حافظین یک تا 10 جزء، «شاه‌زنان غلام‌زاده»، مربی کلاس تفسیر و شأن نزول آیات «زینب غلامی» و همچنین مربی اجرا کننده زنگ صلوات و تواشیح، «خدیجه قنواتی» است.

مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در پایان از همکاری نجات نصاری، مدیریت دارالقرآن ولیعصر زیر نظر سازمان آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر؛ فاطمه اسدی‌نسب، مسئول واحد حفظ شورای هماهنگی جلسات قرآن و محمود قنواتی، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر که در برگزاری این کلا‌س‌ها همکاری لازم را داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم