Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:44:28 GMT

پروژه ۱۰۴ واحد مسکونی بصیرت در ابهر افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۹۴۸۷

پروژه ۱۰۴ واحد مسکونی بصیرت در ابهر افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز پروژه ۱۰۴ واحد مسکونی بصیرت و چند طرح دیگر با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور امروز(۲۷ فروردین) افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چند طرح و پروژه با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور پروژه ۱۰۴ واحد مسکونی بصیرت در شهرستان ابهر افتتاح و ساخت ۶۴ واحد مسکونی و خدماتی کلنگ زنی می شود.

 

همچنین کلنگ توسعه بافت باارزش روستای درسجین با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور به زمین می خورد.

 

نخستین طرح اشتغالزایی شهرستان ابهر و افتتاح  4 هزار و 170 مین واحد مقاوم‌سازی شده شهرستان ابهر از دیگر طرح های افتتاحی امروز اعلام شده است.

 

امضای تفاهم نامه تهیه و اجرای پروژه‌های بهسازی روستایی در استان زنجان و بازدید از واحدهای مسکونی با قابلیت بوم گردی درسجین ابهر و بازدید واحدهای مسکونی ساخته شده برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور و معاون عمرانی استاندار زنجان است.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دولت سبک زندگی اسلامی ارز حمایت از کالای ایرانی پیامبر اکرم ص ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حمله آمریکا به سوریه آذربایجان غربی خبرگزاری شبستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان کلنگ زنی و افتتاح کلنگ زنی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به ساخت ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده استان تهران از عملیاتی شدن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ظهر امروز در نشست شوراهای اسلامی با محوریت مشارکت مردم در بازآفرینی شهری به میزبانی شهرداری گلستان، با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: با حضور و مشارکت حداکثری مردم شاهد شکوفایی مسکن در استان تهران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه زمین برای ساخت مسکن در پروژه نهضت ملی مسکن توسط راه و شهرسازی استان تأمین‌شده است، افزود: شوراهای اسلامی شهرها نقش بسزایی در احیای بافت فرسوده و تولید انبوه مسکن دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به ساخت 59 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده استان گفت: بسته‌های تشویقی بسیار متنوعی از سوی دولت برای احیای بافت فرسوده برای مردم در نظر گرفته است.

جنتی با بیان اینکه استان تهران در بازآفرینی شهری رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: اقدامات در بازآفرینی شهری و احیای بافت‌های فرسوده استان تهران باید افزایش داشته باشد و سرعت آن بیشتر شود.

وی به ساخت 500 هزار واحد مسکونی در برنامه چهارساله استان تهران اشاره کرد و افزود: تا کنون ساخت 400 هزار واحد مسکونی در استان تهران عملیاتی شده است.

یک هزار هکتار بافت فرسوده در بهارستان وجود دارد

در ادامه عبدالله نوحی فرماندار بهارستان در نشست شوراهای اسلامی غرب استان تهران به مناسبت روز شوراها با تأکید بر تولید مسکن در شهرستان بهارستان اظهار داشت: در بهارستان عرصه دولتی و منابع طبیعی وجود ندارد.

وی با اشاره به وجود یک هزار هکتار بافت فرسوده در شهرستان بهارستان گفت: شهرداران شهرهای بهارستان می‌توانند در حوزه بازآفرینی شهری به وعده دولت در ساخت مسکن کمک شایانی کنند.

فرماندار بهارستان با استفاده از ظرفیت قانونی بر احیای بافت‌های فرسوده افزود: مردم باید از مشوقات نوسازی و احیای بافت فرسوده مطلع و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نوحی با بیان اینکه عملکرد شهرداران شهرهای بهارستان در بازآفرینی شهری موردقبول بود گفت: این مهم منجر به اخذ رتبه خوب بهارستان در حوزه بازآفرینی شهری استان تهران شد.

شناسایی 13000مسکن مهرخالی در پرند/تامین زمین 37درصد نهضت ملی

تولید بافت نامتعارف و فرسوده در شهر گلستان متوقف شد

در ادامه سیدمحمد میرزمانی شهردار گلستان با بیان اینکه در بازآفرینی شهری با مشارکت مردم امکان‌پذیر است گفت: برای نخستین بار ضوابط شهرسازی و بازآفرینی شهر را با نظر مردم بومی‌سازی کردیم.

وی به احداث آرامستان شهر گلستان در کمترین زمان اشاره کرد و افزود: 105 هزار مترمربع ابنیه در حوزه‌های مختلف سرانه در شهر گلستان در دست ساخت است.

شهردار گلستان با بیان اینکه در این شهر تولید ثروت نسبت به جمعیت پایین است، تصریح کرد: یک هزار متر طول هدایت آب‌های سطحی و فاضلاب برای برون‌رفت از آب‌گرفتگی در طول 3 سال گذشته انجام گرفته است.

میرزمانی با اشاره به تولید بافت فرسوده در سنوات گذشته گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه بافت فرسوده‌ای در شهر گلستان تولید نمی‌شود و نوسازی واحدهای مسکونی با سرعت و مشوق‌های مختلف تداوم دارد.

شهردار گلستان در پایان با بیان اینکه 22 هکتار از اراضی شهر گلستان که در طرح تفصیلی قرار دارد به شهرک صنعتی الحاق شده است خاطرنشان کرد: این امر باعث اعتراض مردم شده است که از مسئولین درخواست می‌شود این مشکل را مرتفع کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان