Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:16:34 GMT

باران بازی پرسپولیس و السد را ارزان کرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۸۹۸۷۹

باران بازی پرسپولیس و السد را ارزان کرد!

رکنا: مسئولان باشگاه پرسپولیس بلیت های طبقه دوم آزادی را برای بازی حساس با السد ، ارزان کردند.

تصمیم مدیریت پرسپولیس این شده است که بلیت های طبقه دوم بازی این تیم با السد ، 5 هزار تومانی باشد. بازی با السد برای پرسپولیسی ها اهمیتی ویژه دارد. اگرچه دو تیم صعود کرده اند اما برنده این بازی برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا شانس بهتری دارد چون با تیم دوم گروه رقیبش بازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پرسپولیسی ها بازی نکردن در مرحله بعدی با عربستانی ها و استفاده از حق میزبانی هم یک فرصت مناسب و بزرگ خواهد بود

بارش باران بهاری تهران اما حسابی برنامه این تیم را با چالش روبرو کرده است. به طوری که مسئولان این تیم بلیت های طبقه دوم را به کف قیمت رسانده اند و شاید در صورت تداوم باران و برای استفاده از حضور حداکثری تماشاگران در ورزشگاه ، به گزینه رایگان کردن طبقه دوم فکر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس آزادی بلیت ایران دختر عکس قتل فیلم مرگ مرد حوادث تهران سقوط هواپیما خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۸۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

کد خبر 848602 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • استقلال- تراکتور فقط با ۱۰ هزار بلیت فروخته شده
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟