Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اردبیل از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی خبر داد و گفت: در این طرح ۸ واحد صنفی متخلف پلمپ شد. ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ استانها اردیبل نظرات

به گزرش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ صابر بابازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با هدف صیانت از امنیت اخلاقی در بین کسبه و بازاریان و پیشگیری و مقابله با ناهنجاری های صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی قهوه‌خانه و کافی‌شاپ را به صورت شبانه و با بهره‌مندی حداکثری از امکانات اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای این طرح فعالیت 45 واحد صنفی به صورت محسوس و غیرمحسوس کنترل و تحت نظارت قرار گرفت که با ارزیابی‌های صورت گرفته 23 مورد تذکر لسانی داده شده و 16 برگ اخطار کتبی پلمپ صادر شد که در صورت بی‌توجهی به هشدارهای ارائه شده اقدامات قانونی در زمینه برخورد با این واحدها انجام می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اردبیل با اشاره به اینکه در این طرح چهار واحد صنفی فاقد پروانه فعالیت شناسایی شد، گفت: با اجرای این طرح هشت واحد صنفی متخلف به دلیل فعالیت غیرقانونی و خارج از ضوابط ابلاغی نیروی انتظامی پلمپ شد.

بابازاده تصریح کرد: در راستای افزایش امنیت و آرامش عمومی در واحدهای صنفی تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با تداوم اجرای این طرح از تخلفات و فعالیت‌های غیرقانونی و خارج از حیطه ضوابط ابلاغی این واحدها جلوگیری کرده و از مشکلات و عواقب بعدی آن پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مسوولان استان اردبیل اظهار کرد: در استان تاکنون ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که دراین راستا رتبه استان در کشور دهم است.

وی افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کارهایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی هستند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور ثبت شده باشد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: خدمت‌رسانی به واحدهای صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

اعتماد اعجازی ادامه داد: کلیه واحدهایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده و واحدهای صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

کد خبر 6092289

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • فوت و فن پخت املت به سبک قهوه‌خانه‌های دربند (فیلم)
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی