Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@04:42:14 GMT

جزییات جلسه مجمع شورا و مجلس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۰۹۲۵

معاون نظارت شورای شهر تهران درباره جزییات جلسه روز گذشته مجمع 51 اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس توضیحاتی را ارائه کرد. ناطقان: افشین حبیب زاده با اشاره به جلسه عصر روز گذشته اعضای شورای شهر تهران با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌جلسه شب گذشته، اولین جلسه امسال مجمع 51 نفره بود که با موضوع بحث مدیریت شهری در دو بخش انتخاب شهردار و گزارش کمیته مشترک برگزا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نمایندگان در مورد خصوصیات شهردار آینده نظراتشان را بیان کردند و همگی بر داشتن ویژگی‌های اختیار، توان اجرایی بالا،‌ فساد ستیزی و ... تاکید کردند، گفت: نمایندگان مجلس اعلام آمادگی کردند که هر گونه مشورت و کمک را از اعضای شورای شهر دریغ نخواهند کرد.

معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه در بخش دیگر جلسه کمیته مشترک شورا و مجلس گزارشی در مورد اقداماتشان در بودجه سال 97 بیان کردند، اظهار کرد: خوشبختانه در زمان بررسی بودجه 97 اتفاقات خوبی در حوزه انتشار اوراق مشارکت، فاینانس و مالیات بر ارزش افزوده رخ داد.

وی با بیان اینکه در این جلسه حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران و محسن هاشمی ریاست شورای شهر گزارشی ارائه کردند، گفت: این جلسه به ریاست آقای عارف برگزار شد.

حبیب زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در برخی رسانه‌ها اعلام شده که از آقای عارف به عنوان گزینه شهرداری تهران نامبرده شده است، گفت: به هیچ وجه این موضوع مطرح نشده است و در جلسه فردا ( سه شنبه)‌ویژگی‌های شهردار بررسی و نهایی می‌شود و اساسا تا کنون نام گزینه‌ای در میان اعضای شورای شهر به صورت رسمی نهایی نشده است. منبع: ایسنا برچسب ها: مجمع شورا ، مجلس ، شورای شهر تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجمع شورا مجلس شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم همچون دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و عصر امروز به پایان رسید.

کد خبر 6095363 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند