Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@10:39:15 GMT

شهروندان آلمانی مخالف حمله غرب به سوریه هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۱۰۵۴

شهروندان آلمانی مخالف حمله غرب به سوریه هستند

نتایج یک نظرسنجی در میان شهروندان آلمانی حاکی از مخالفت اکثریت آن‌ها با اقدام نظامی غرب علیه سوریه است.

خبرگزاری مهر: بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی پایگاه خبری اشپیگل آنلاین اکثریت شهروندان آلمانی مخالفت خود را با اقدام نظامی غرب علیه سوریه اعلام کردند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۹/۹ درصد از شرکت کنندگان مخالف حمله نظامی به سوریه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این در حالی است که تنها ۳۰/۸ درصد موافق اقدام نظامی بوده و ۹/۳ درصد نیز در این باره نظر ممتنع داشته اند.

این در حالی است که در نظر سنجی مشابهی که سال گذشته میلادی با همین موضوع انجام شده بود ۴۳/۵ درصد از شرکت کنندگان مخالف و ۴۲/۵ درصد موافق اقدام نظامی غرب علیه سوریه بودند.

از سوی دیگر بر اساس نظرسنجی جدید نشریه ایندیپندنت تنها یک چهارم مردم انگلیس از تصمیم این کشور برای حمله هوایی به سوریه حمایت کردند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Mhl

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم

رؤسای جمهور چین و فرانسه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطینی مخالف هستند و هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگتر منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شینهوا، شیء جینپینگ و امانوئل مکرون دوشنبه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطینی مخالف هستند و هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.

این بیانیه در جریان سفر شیء به فرانسه صادر شد. رئیسان جمهوری چین و فرانسه در دیدار خود در پاریس درباره مناسبات دوجانبه و تحولات خاورمیانه گفت‌وگو کردند.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رأی مثبت داده است.

بر اساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینه جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

کد خبر 751325

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات