Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@08:55:01 GMT

ساعت کاری مرکز بیهقی از امروز افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۲۵۲۴

ساعت کاری مرکز بیهقی از امروز افزایش یافت

سیدنواب حسینی منش، مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از افزایش ساعت کار مرکز معاینه فنی بیهقی تا ساعت 24 خبر داد.

ایران آنلاین / سید نواب حسینی منش اظهار داشت: برای رفاه حال شهروندان دو مرکز بیهقی و آبشناسان از امروز، 27 فروردین، 24 ساعته خواهند شد.

وی افزود: با توجه به افزایش مراجعات مردمی به مراکز معاینه فنی و درخواست مکرر مردم مبنی بر ارائه شیفت شبانه در این مراکز، ساعت کاری مرکز بیهقی از ساعت 7 صبح تا 24 شب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران با بیان اینکه روزانه پنج الی 6000 مراجعه به مراکز معاینه فنی ثبت می‌شود، گفت: پیش از این مرکز معاینه فنی آبشناسان تا ساعت 24 فعالیت می‌کرد ، اما از امروز مرکز بیهقی نیز تا ساعت 24 فعال خواهد بود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهرداری تهران با بیان اینکه به شاغلان و کارمندان توصیه می‌شود که از ساعت 16 به بعد به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند. چرا که خلوت‌تر است، گفت: همچنین سامانه 41787 پاسخگوی سوالات مراجعان است.

وی در پایان تصریح کرد:  همچنین مراجعان می‌توانند قبل از رفتن به مراکز معاینه فنی عدد یک را به سامانه 2000112، پیامک کنند تا از مراکز خلوت و میزان مدت انتظار در صف باخبر شوند./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟