Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روسیه الیوم، «بکر بوزداغ» معاون رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید که ترکیه درخصوص سوریه در کنار هیچ کشوری قرار نمی‌گیرد و سیاست‌های آنکارا در منطقه با ایران، روسیه و آمریکا متفاوت است.

وی در کنفرانس خبری در قطر در این باره گفت: «در خصوص سوریه در کنار دولت خاصی قرار نداریم و سیاست‌های ما در منطقه با سیاست‌های ایران، روسیه و آمریکا متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بوزداغ تاکید کرد: «ترکیه برای همکاری با کشوری که از سیاست‌های درست در قبال سوریه دفاع می‌کند، تردید نمی‌کند.»

اظهارات بوزداغ در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران حاضر در این کنفرانس خبری مطرح شد که پیرامون اظهارات «امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه که گفته بود حمایت ترکیه از حملات موشکی علیه سوریه بیانگر جدایی این کشور از روسیه است، عنوان شد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آنکارا حمله غرب به سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه

پس از حمله پهپادی به مقر فرماندهی حشدالشعبی در پایگاه کالسو در غرب سوریه و ادعای آمریکا در عدم‌قبول مسئولیت این تجاوز، به‌فاصله کمتر از ۲۴ ساعت، دو پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر و میدان نفتی العمر در شرق سوریه هدف حملات قرار گرفت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074924 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  • ایران به اتهامات سایبری از طرف آمریکا پاسخ داد