Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، رضا الفت نسب درباره وضعیت بیمه برای استارت آپ‌ها گفت: اتحادیه کسب و کارهای مجازی با حمایت اتاق اصناف ایران با سازمان بیمه تامین اجتماعی در زمینه بیمه افراد فریلنسر و دورکار به توافق رسیده است تا فرآیند خود بیمه‌ای برای این قشر از فعالان حوزه فضای مجازی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی ادامه داد: افرادی که به صورت فریلنسر و دورکار در فضای مجازی فعالیت دارند از جمله رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و شاغلان دورکار می‌توانند از اواخر فروردین ماه از بیمه تامین اجتماعی با شرایط ویژه استفاده کنند.
 
وی با بیان این که بیمه بزرگترین مشکل سد راه شرکت‌های استارت آپی است، اظهار داشت: آیین نامه بیمه برای استارت آپ‌ها ایجاد شده است و با رییس کل بیمه مرکزی در زمینه رفع مشکل بیمه به عنوان بزرگترین مشکل استارت آپ‌ها در کشور توافقاتی حاصل شده است و این امید وجود دارد تا مشکل بیمه با پیگیری مجموعه دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به زودی رفع شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استارت آپ یا کمک نوآور، محلی برای ایده پردازی است.

استارت آپ‌ها به حمایت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی نیاز دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • استارت سرد خودروسازی
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده