Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول ابراهیم خانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در گفتگویی اظهار داشت: همچنین در سال گذشته عملیات برفروبی برای بازگشایی محور گنجنامه به تویسرکان به مقدار 65 هزار مترمکعب توسط این اداره انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال 96 برای عملیات راهداری زمستانی بیش از 3 هزار و 500 تن نمک و 4 هزارو 500 تن ماسه و نخودی در راهدارخانه های این شهرستان ذخیره شد، افزود: عملیات ریزش برداری 500 مترمکعب از محور گنجنامه تویسرکان و سد اکباتان نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم خانی از پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به طول تقریبی 1700 کیلومتردر همه راه های حوزه استحفاطی شهرستان همدان خبر داد و یادآور شد: پارسال 31 هزار مترمربع از راه های حوزه استحفاظی همدان لکه گیری و 35 هزار مترطول از راه های این شهرستان درزگیری شده است.

رییس اداره راهداری شهرستان همدان اصلاح پیچ های خطرناک را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: پارسال همچنین 13 مورد از پیچ های خطرناک این شهرستان اصلاح شده است.

رسول ابراهیم خانی به شست و شوی 30 هزار عدد تابلو و علائم ایمنی در سطح راه های شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: 195 کیلومتر از گاردریل های موجود در محورهای مختلف شهرستان شست و شو و مناسب سازی شده است.

این مسئول در ادامه احداث و تعریض پل ها، تعمیر و مرمت و نگهداری پل های کوچک، رگلاژ راه های شنی، اجرای آسفالت رگلاژی و آسفالت شانه راه ها را از دیگر برنامه های اجرایی این اداره در سال 96 عنوان کرد.

انتهای پیام/ د 

محورهای همدان نمکپاشی و برفروبی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی ظهر چهارشنبه میز خدمت جهادی با حضور «مهدی نقدی» فرماندار شفت و «سرهنگ احمد نقدپور» فرمانده سپاه ناحیه و تمامی رؤسای ادارات شهرستان شفت در بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم (ع) از توابع بخش احمد سرگوراب برپا شد.

این مراسم که در میان استقبال مردم برگزار شد، در راستای تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم، فرماندار شفت به همراه مسؤولان شهرستان خود پای صحبت مراجعان نشسته و ضمن ارائه مشاوره، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم بودند.

همچنین هر یک از مسؤولان شهرستان، توضیحاتی را در خصوص مشکلات مطرح شده در روستا مذکور، بیان کردند.

کد خبر 6100640

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • رباینده دختر خردسال ۱۸ ماهه در خلخال تسلیم پلیس شد
  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان