Web Analytics Made Easy - Statcounter


علیرضا قزوه شاعر و مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، از انتشار حاشیه‌نگاری‌های خود بر سفر مقام معظم رهبری به کرمان خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، علیرضا قزوه شاعر و مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشته است: حاشیه‌های سفر کرمان را بعد از ۱۲ سال برای بار دوم نوشتم! بار اول در ۲۰۰ صفحه همان روزها نوشتمش و گفتم چاپش بماند برای ۵۰۰ سال بعد و روزی که هیچ‌کدام ما نیستیم! آن نوشته‌ها را جز خود من کسی نخوانده و ندیده و نخواهد دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دومین سفرنامه را با چاشنی طنز نوشته است، ادامه داد: اسمش را شاید گذاشتم «خانه شماره ۱۴» که اشاره به منزلی است در جیرفت که حضرت آقا آنجا تبعید بودند و شاید هم گذاشتم «برسد به دست خود آقا» که حکایت مردمی است که نامه‌هایشان را دادند به ما که برسانیمش به دست خود آقا. مانده‌ام که کدام نام بهتر است.

زمان انتشار اثر جدید علیرضا قزوه هنوز مشخص نیست.

پیش‌تر نیز انتشارات صهبا با انتشار اثری با عنوان «کریمانه» به حواشی دیدار خانواده‌های شهدای کرمان با مقام معظم رهبری در سفر سال ۱۳۸۴ پرداخته است.

true برچسب ها : حضرت آیت الله سید علی خامنه ای علیرضا قزوه کتاب و کتابخوانی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: حضرت آیت الله سید علی خامنه ای علیرضا قزوه کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسئولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»