Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای تامین دام کشور دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر را سوء استفاده فرصت طلبان از هیجان در بازار دانست و گفت: تغییری در قیمت گوشت قرمز تولید داخل و وارداتی نداشته ایم و افزایش قیمت تنها در خرده فروشی ها و به دلیل سوء استفاده از جو نوسانات قیمت ارز بوده است.

اقتصاد آنلاین - سپیده قاسمی ؛ منصور پوریان در گفت و گو با اقتصاد آنلاین، افزود: هم اکنون هر کیلو گرم لاشه بره سنگین با دنبه 32 هزار و 500 تومان و هر کیلو گرم لاشه بره سنگین بدون دنبه 36 تا 37 هزار تومان روانه بازار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در قیمت لاشه های وارداتی تغییر قیمت اتفاق نیفتاده است، افزود: از پایان سال گذشته تا امروز قیمت لاشه وارداتی تغییر نکرده است و هر کیلو گرم گوشت اروسیا 29 هزار تومان و هر کیلو گرم گوشت استرالیا 30 هزار به شبکه توزیع تعریف شده تحویل داده می شود.

به گفته رییس شورای تامین دام کشور، نوسانات قیمت دلار تاثیری در قیمت واردات گوشت قرمز نداشته است و افزایش قیمت نهاده های دامی نیز مربوط به ماه های گذشته است و نمی  توان این دلایل را برای افزایش قیمت گوشت قرمز در روزهای اخیر برشمرد.

رییس شورای تامین دام کشور افزایش قیمت به بهانه کمبود عرضه نیز را رد کرد و گفت: نه بخش تولید و نه واردات محدودیتی برای تامین و عرضه گوشت قرمز ندارد و شایعه کمبود عرضه در بازار صحت ندارد.

پوریان در پایان اظهار کرد: سوء استفاده از جو روانی حاکم بر بازار تبدیل به سناریوی تکرای شده است که نشان از ضعف در نظارت دستگاه های ذی ربط دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشاورزی گوشت گوشت قرمز قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اعلام کرد: پیرو گزارشات و شکایات مردمی و طی بازدید از فروشگاه‌های سطح شهر قم، مقدار ۹۸۷ گوشت قرمز فاسد توسط بازرسان اداره کل دامپزشکی کشف، ضبط و به دستور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب معدوم شد. 

خاطر نشان می‌شود: هموطنان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت اصول بهداشتی با سامانه تلفنی ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • قیمت نیسان سانی در بازار، قدیمی‌ترین خودرو وارداتی
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟