Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان گفت: نرم افزار «روایت عشق» با محوریت آشنایی زائران راهیان نور با شهدای استان سیستان و بلوچستان به همت تیم سایبری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان طراحی و منتشر شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان با بیان اینکه در استان سیستان و بلوچستان، بانک جامع اطلاعاتی از شهدای شاخص و دیگر شهدا وجود نداشت توضیح داد: مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد، نرم افزار «روایت عشق» را با تمام سختی‌ها و کمبود امکانات و عدم دسترسی کامل به اطلاعات تعداد زیادی از شهدابه سرانجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از تهیه این نرم افزار معرفی شهدای استان با روش‌های نوین و جذاب در فضای دانشجویی بود.

جعفری افزود: این نرم افزار با فرمت اندروید در سه بخش، شامل لیست شهدا، شهدای شاخص و علاقمندی‌ها آماده شده است. عملیات‌هایی مانند جستجو، کپی اطلاعات، درج انتقاد و پیشنهاد و بروزرسانی در این نرم افزار گنجانده شده است؛ همچنین در قسمت درج انتقاد و پیشنهاد، شماره پیامک جهت ارسال اطلاعات شهدایی که در نرم افزار موجود نیست قرار داده شده و تقاضا داریم تمام کسانی که از نرم افزار بهره می‌برند برای کیفیت بخشی و تکمیل آمار شهدا از این طریق به ما کمک کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان خاطرنشان کرد: به عقیده ما تمام مسئولین استانی باید جهت جمع آوری بانک جامع شهدای استان با توجه به گستردگی جغرافیایی استان حداکثر توان خود را در این زمینه به کار ببرند و البته در سطح کشور نیز باید با یک نگاه جدید و استفاده از تکنولوژی و استعداد‌های بومی جهت شاساندن شهدا و سبک زندگی آنان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان