Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@07:42:43 GMT

اجرای طرح سلامت اداری و پایش نیروهای انضباط شهری تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۶۲۰۰

اجرای طرح سلامت اداری و پایش نیروهای انضباط شهری تهران

طرح ویژه سلامت اداری و پایش نیروهای انضباط شهری تهران از سوی شهربان شهرداری تهران با هدف تشویق و ارتقای جایگاه نیروهای دارای صلاحیت و قطع همکاری با نیروهای فاقد صلاحیت اجرا می‌­شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهربان شهرداری تهران، در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهر و شهروندان و با هدف ارتقای سطح سلامت اداری، تقویت شایسته سالاری، ایجاد و تقویت انگیزه در بین نیروهای متعهد انضباط شهری تهران، طرح ویژه سلامت اداری و پایش نیروهای پیمانکاری انضباط شهری از سوی شرکت شهربان به عنوان ناظر عملکرد مجموعه‌های پیمانکاری انضباط شهری اجرا می­‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این طرح، پس از بررسی صلاحیت کاری، اخلاقی و تحصیلی نیروهای اجرایی انضباط شهری از طریق معاونت اداری مالی، معاونت فنی و نظارت، اداره بازرسی، اداره حراست و کمیته­ های انضباطی و تخلفات شرکت شهربان، جمعی از نیروهای انضباط شهری دارای صلاحیت­های لازم، ارتقای شغلی خواهند گرفت و با جمعی از نیروهای فاقد صلاحیت، از سوی مجموعه‌های پیمانکاری قطع همکاری صورت می­‌گیرد.

سلامت اخلاقی و کاری، دارا بودن مدرک لیسانس و لیسانس به بالا، وجدان کاری و انضباط اداری، پاکدستی و برخورداری از شاخصه­ های توانمندی برای ارتقاء از جمله شرایط تشویق و ارتقای جایگاه شغلی نیروهای پیمانکاری تحت نظارت شهربان در «طرح سلامت اداری و پایش نیروهای انضباط شهری پایتخت» است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ غلامعلی نیک گفت: از ابتدای امسال تا به امروز، طرح افزایش ایمنی تردد موتورسواران و عابران پیاده با ارائه آموزش‌های ترافیکی در ۵۰ روستای ۹ شهرستان گیلان اجرا شد.

وی جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ترافیکی در جاده‌های روستایی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: هر سال تعداد زیادی از عابران پیاده و موتورسیکلت سواران به علت رعایت نکردن قوانین عبور و مرور و انجام رفتار‌های پرخطر جان خود را در جاده‌های برون شهری از دست می‌دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به تداوم آموزش روستاییان تا پایان امسال، گفت: طرح آموزش ایمنی تردد عابران و موتورسواران امسال در روستا‌های شهرستان‌های رشت، بخش مرکزی و کوچصفهان، صومعه‌سرا، شفت، آستانه اشرفیه، تالش، بندرانزلی، خمام، لنگرود و رودسر اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم پایش سلامت و کیفیت روغن خوراکی از مبدأ ورودی روغن خام
  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات