Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:20:10 GMT

همسر داور بازی رئال- یووه تهدید به مرگ شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۶۶۲۸

همسر داور بازی رئال- یووه تهدید به مرگ شد

هواداران ایتالیایی پیام‌های تهدیدآمیزی را برای همسر مایکل اولیور فرستادند و او را تهدید به مرگ کردند.

به گزارش مشرق، مایکل اولیور، داور انگلیسی در جریان دیدار یوونتوس و رئال مادرید با اعلام ضربه پنالتی در ثانیه‌های پایانی برای رئال مادرید به سوژه رسانه‌های فوتبالی تبدیل شد. این داور بعد از اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید، جان لوییجی بوفون دروازه‌بان و کاپیتان یوونتوس را نیز به دلیل اعتراض به داور با کارت قرمز روبه‌رو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکرنت گزارش داد هواداران یوونتوس که از باخت تیم‌شان در این دیدار بسیار ناراحت بودند پیام‌های تهدیدآمیزی را برای همسر این داور فرستادند. سخنگوی اتحادیه داوران یوفا نیز با انتقاد از این پیام‌ها اعلام کرد که این نهاد از اولیور و همسرش حمایت می‌کند. 

بی بی سی نیز گزارش داد بعد از آن که شماره تلفن‌همراه لوسی، همسر مایکل اولیور در شبکه های اجتماعی لو رفت، پیام‌های تهدیدآمیز زیادی را روی گوشی خود دریافت کرده است. 

بعد از این اتفاقات پیش آمده بوفون اعلام کرد که از گفته‌های خود پشیمان نیست و هنوز هم معتقد است داور اشتباه بزرگی در آن صحنه مرتکب شده است.

منبع: ایسنا ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در دومین مسابقه حساس هفته به تساوی بدون گل رسیدند. محمد کریمی در پایان این بازی گفت: از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود. به خاطر اینکه شرایط سختی بود و فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

او درباره قضاوت بیژن حیدری نیز گفت: من خودم از او گلایه دارم زیرا که داور باکیفیت‌تری است. چند صحنه مشابه برای پرسپولیس خطا گرفت و همان صحنه‌ها را برای ما واکنشی نشان نداد. در کل نمی‌شود خیلی از داور ایراد گرفت.

کاپیتان سپاهان در مورد علت فاصله گرفتن تیمش از کورس قهرمانی نیز توضیح داد: به خاطر یکسری از مشکلاتی که فدراسیون به وجود آورد. خیلی نمی‌توانم حرف بزنم زیرا که دوستان می‌خواهند ما حرف بزنیم و محروممان کنند.

او ادامه داد: خیلی محترمانه می‌گویم، در مورد امتیاز کم کردن‌ها و بعد برگرداندن آنها، اصلا چه لزومی داشت که امتیاز کم کنید و بعد آن را برگردانید. از آن سمت 6 بازیکن ما محروم می‌شود و نمی توانند بازی کنند. این شرایط برای تیمی که دارد برای قهرمانی می‌جنگد خیلی سخت است.

کریمی در پایان گفت: هر تیمی جای ما بود، تا به اینجای لیگ هم نمی‌توانست دوام بیاورد. به بازیکنانمان تبریک می‌گویم. قهرمانی در لیگ خیلی برایمان سخت شده ولی در ادامه مسیر، هم قسم شده‌ایم بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • کریمی: فدراسیون باعث شد از کورس قهرمانی جا بمانیم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد