Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر ری - ایرنا - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: صلاحیت نامزدهای شهرداری تهران توسط نمایندگان لیست امید در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران بررسی می شود.

محمد رضا نجفی روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که در فرمانداری شهر ری برگزار شد به خبرنگار ایرنا افزود: روز گذشته جلسه ای با مشارکت نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد و تمامی اعضا معتقد بودند که شهردار آینده تهران باید براساس شاخص ها از یک عملکرد و حضور اثر بخشی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد گزینه های احتمالی شهرداری تهران از جمله محسن هاشمی، حناچی، بی طرف نیز گفت: تمامی این نامزدها دارای صلاحیت و قابلیت برای اداره شهرداری هستند و اینکه کدام یک از این افراد در مسیرانتخاب و جز گزینه ها قرار گیرد در حال بررسی است.
به گفته نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هم اکنون محدودیتی در خصوص گزینه ها وجود ندارد و کسانی که رزومه و نیروهای شناخته شده هستند مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
نجفی بدون ذکر نام گزینه های موجود در پست شهرداری تهران اظهار کرد: هم اکنون رزومه 4 تا 5 گزینه در حال بررسی است و ترجیح می دهیم در حال حاضر به اسامی نامزدها ورود نکنیم.
گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته با پذیرش استعفای نجفی، «سمیع الله حسینی مکارم» معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.
پس از آن و در روزهای اخیر، فهرستی با عنوان گزینه های انتخاب شهردار تهران در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها منتشر شد که نام محمدرضا عارف، محسن هاشمی و شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهوری نیز در میان آنها به چشم می خورد.
شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان ری امروز دوشنبه با حضور مقیمی استاندار تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، علیجانی زمانی، ذوالقدر، نجفی و میرزایی نماینده های تهران در مجلس شورای اسلامی و معاونان استاندار تهران و جمعی از روسای ادارات شهرستان ری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
7247/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهردار تهران معيار شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر ستاد انتخابات خوزستان در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵  شبکه خوزستان گفت: از بامداد امروز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آغاز شد.

حجت الله دهدشت افزود: مرحله دوم انتخابات مجلس دراستان خوزستان در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:تبلیغات نامزد‌های انتخابات تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ٢۰ اردیبهشت ادامه دارد.

 مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان