Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@03:08:04 GMT

پایان عملیات جست وجو درکوه‌های آسارا

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۹۲۸۵

معاون امداد و نجات هلال احمر از پایان عملیات جستجو برای یافتن دو نفر از اهالی بخش آسارا که در کوه‌های اطراف این منطقه گم شده بودند خبرداد. ناطقان: داوود رجبی اظهار کرد: عصر دیروز گزارشی مبنی بر گم شدن دو نفر از اهالی بخش آسارا در کوه‌های اطراف این منطقه به هلال احمر ارسال شد.

وی ادامه داد: بعد از اعلام این خبر دو تیم نجات کوهستان به کوه‌های منطقه اعزام و عملیات جستجو برای یافتن این دونفر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی توضیح داد: با تلاش نیروهای هلال احمر صبح امروز یکی از این مفقودین پیدا  و پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: با ادامه جستجو برای یافتن نفر دوم، دقایقی پیش نیروهای هلال احمر موفق به یافتن وی شدند ولی متاسفانه این فرد به دلیل سرمازدگی ناشی از بارش برف جان خود را از دست داده است.

این مسئول گفت: با پیدا شدن بدن بی جان دومین گم شده عملیات جستجوی تیم امداد به پایان رسید و نیروها به پایگاه بازگشتند. منبع: ایسنا برچسب ها: عملیات جست و جو ، کوه های آسارا ، هلال احمر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عملیات جست و جو کوه های آسارا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر

پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه و ۱۲ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، حسین درخشان ۱۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد در ارتفاعات جنگل ابر در شهرستان شاهرود دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: پس از اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر واقع در سرتخت دوم منطقه قلعه چه شهرستان شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، عملیات امداد و نجات آغاز شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه گزارش حادثه توسط کوهنوردان منطقه به هلال احمر اعلام شد تصریح کرد: به محض اطلاع از حادثه، بلافاصله با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات کوهستان جنگل ابر. عملیات جست‌وجو و امداد و نجات از ساعت ۱۸:۴۰ روز جمعه شروع شد.

وی با تجلیل از تلاش امدادگران عنوان کرد: تلاش شبانه نجاتگران برای یافتن فرد سقوط کرده بیش از هشت ساعت در دره‌های جنگل ابر ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان سمنان گفت: سرانجام پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه و ۱۲ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن دختربچه غرق شده در گاماسیاب ادامه دارد | این شهر غواص ندارد؟
  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • حفظ سلامت حجاج در حج تمتع اولویت هلال‌احمر است
  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • لحظه یافتن یسنا از زاویه دوربین کایت هلال احمر
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر