Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین نشست شورای اداری اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در سال جدید امروز، 27 فروردین‌ماه با حضور حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی مدیرکل و معاونان و مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.
در این جلسه طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی اجرا شده در سال ۱۳۹۶ مورد ارزیابی قرار گرفت و در ادامه پیرامون تکمیل چارت سازمانی اداره امور قرآنی در حوزه ستادی و شهرستان شیراز بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در این جلسه گفت: با توجه به نزدیک بودن ماه مبارک رمضان و لزوم آمادگی برای اجرای برنامه‌های قرآنی در این ماه لازم است جلساتی با حضور مسئولین فرهنگی برگزار شود و نحوه استفاده بهینه از ظرفیت خیرین قرآنی بررسی شود.
وی، یکی از برنامه‌های آتی را بازدید و سرکشی از فعالیت تشکل‌های قرآنی و تنظیم بانک اطلاعات قرآنی استان اعلام و تأکید کرد که با یک برنامه‌ریزی مدون با همکاری اداره امور قرآنی استان این مهم انجام می‌گیرد.
سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی فارس نیز در ادامه نشست، ضمن ارائه گزارشی از اجرای طرح‌های قرآنی گفت: در سال گذشته برنامه‌های متنوعی شامل طرح‌های کشوری، استانی و ابتکاری اجرا شده که بحمدالله از استقبال قابل قبولی نیز برخوردار بوده است.
وی افزود: در سالی که گذشت طرح‌های تخصصی از جمله تربیت معلم روخوانی، تجوید و حفظ و همچنین برنامه‌هایی از جمله طرح با قرآن در زلال اعتکاف و جلسات سبک زندگی اسلامی، محافل انس با قرآن و بازدید از شهرستان‌ها در سراسر استان فارس برگزار شد که مورد توجه اقشار مختلف مردم قرار گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند

حجت‌الاسلام حسن قانع اعلام کرد: این آزمون روز جمعه در ۹ حوزه امتحانی در شهرستان‌های شیراز، داراب، جهرم، فسا، استهبان، نی ریز، خفر، گراش و لامرد برگزار شد.

او گفت: ۷۶۶ نفر برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد ۵۸۳ نفر در این آزمون حاضر شدند.

قانع یاد آور شد: بسیاری از غایبان قبولی آزمون مرحله دوم هجدهمین دوره در سال گذشته هستند که از شرکت در این آزمون معاف بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: براساس مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در هشتم آذر ۱۳۸۴ یکی از برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن الکریم برگزاری آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی در سراسر کشور است.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم در کشور، عنوان کرد: آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی در بخش‌های ۱۰ جزء، ۲۰جزء و حفظ کل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند