Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:26:58 GMT

مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز در بروجرد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۱۷۸۸

مرکز معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز در بروجرد افتتاح شد

بروجرد- مرکز تست هیدرو استاتیک مخازن CNG یا معاینه فنی خودروهای دوگانه‌سوز در بروجرد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تست هیدرو استاتیک مخازن CNG روز دوشنبه با حضور مدیرکل استاندارد استان لرستان، فرماندار بروجرد و برخی مدیران شهری افتتاح شد.

علی کورانی فر فرماندار بروجرد در این رابطه گفت: بر اساس سیاست‌های دولت درزمینهٔ ارتقای سطح ایمنی و سلامت جامعه و منطبق سازی فعالیت‌ها با استاندارد، مرکز تست هیدرو استاتیک مخازن خودروهای گازسوز و دوگانه‌سوز با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال‌زایی بیش از ۱۰ نفر در بروجرد راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با راه‌اندازی این مرکز معاینه فنی دیگر نیازی به مراجعه خودروهای شهرستان بروجرد به مرکز استان و شهرهای دیگر برای معاینه فنی مخازن  CNG نیست و مالکان این خودروها می‌توانند در این مرکز خدمات بازدید و تست‌های هیدرو استاتیک را دریافت کنند.  

فرماندار بروجرد یادآور شد: پس از خرم‌آباد، بروجرد دومین شهر لرستان است که به این مرکز مجهز می‌شود.
 

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد علی کورانی فر فرمانداری بروجرد مرکز معاینه فنی خودرو مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه شهرکرد بارش باران گرگان شیراز سال حمایت از کالای ایرانی هفته هنر انقلاب اسلامی خرم آباد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف گردشگری اشتغال بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است