Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، محمدرضا قوی گفت: ارتباط تلفنی بیش از ۳۰ هزار مشترک که به علت قطع ارتباط ماهواره ای بستر انتقال مکالمات تلفنی، از سمت سرویس دهنده خارجی دچار مشکل شده است، حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه‌ این اقدام از سمت سرویس دهنده خارجی به علت جایگزینی سرویس شرکت خارجی با خدمات ماهواره ای سازمان فضایی کشور است افزود: طرف خارجی به محض اولین اقدام در جهت جایگزینی سرویس خارجی با سرویس داخلی، ارتباط ماهواره ای بیش از ۶۰۰ روستا را بر خلاف قرارداد فی مابین و بدون اطلاع قبلی قطع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوی اضافه کرد: از نخستین لحظات قطع سرویس ماهواره، بیش از صد تیم فنی به صعب العبورترین نقاط کشور اعزام شده و مشغول تلاش شبانه روزی جهت رفع مشکل هستند و تاکنون ارتباط بیش از ۱۰۰ روستا برقرار شده است.

مجری طرح ارتباطات اجباری روستایی (USO) با عذرخواهی از مشترکانی که در روزهای اخیر با مشکل ارتباط تلفنی مواجه شده اند اطمینان داد، این مشکل که عمدتا در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه و کردستان ایجاد شده است، تا دو روز آینده به صورت کامل برطرف می شود.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که در ماه فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در ماه فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال و بختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس یک هزار و ۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط فضاپیمای وویجر ۱ ناسا پس از ماه‌ها با زمین برقرار شد