Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:46:19 GMT

سهرابیان کار را برای شفر سخت کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۷۸۹۱

سهرابیان کار را برای شفر سخت کرد

مدافع ۲۲ ساله تیم استقلال با عملکردش در لیگ برتر و آسیا تصمیم گیری را برای شفر در دیدارهای آینده این تیم بسیار سخت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرمین سهرابیان که به دلیل مصدومیت‌ها و محرومیت‌های پیش آمده بین مدافعان استقلال چند هفته‌ای است که در ترکیب این تیم قرار می‌گیرد، در سن ۲۲ سالگی آنقدر پخته عمل می‌کند که حتی در صورت بهبود مجید حسینی و رفع محرومیت چشمی و با حضور منتظری، شفر نتواند به راحتی از نام وی در دیدارهای آتی این تیم بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابیان مدافعی است با فیزیک بدنی مناسب، سرعتی قابل قبول و سرعت انتقال خوب. تسلط او در زمین و هوا در کنار خونسردی و توان بازی سازی از وی در سن ۲۲ سالگی یک مدافع قابل اطمینان در قلب دفاعی استقلال ساخته است. یکی از ویژگی‌های بارز این بازیکن دقت در پاس است. وی بر خلاف بسیاری از مدافعان میانی فوتبال ما علاقه‌ای به دفع بی هدف توپ ندارد و عموما دفع توپ های وی آغاز یک بازی سازی از خط دفاعی است.

سهرابیان مدافعی دقیق است تا جایی که از نظر دقت در پاس حرف اول را می‌زند. بسیار به ندرت پیش می‌آید که پاس این بازیکن سالم به بازیکن هدف نرسد. قطعا ادامه این روند می‌تواند بعد از جام جهانی درهای تیم ملی را  هم بر روی او باز کند.

حالا تصمیم گیری برای شفر نیز سخت تر از گذشت شده و چشم پوشی از این مدافع مطمئن حتی با حضور دیگرانی چون سید مجید حسینی و روزبه چشمی سخت است. شاید هم شفر در آینده تدبیری بی‌اندیشد که بتواند با ایجاد تغییراتی از سهرابیان هم در کنار چشمی، منتظری و حسینی در ترکیب ثابت تیمش استفاده کند. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان